B.Stuurder
Forumguru
Daar word je niet blij van inderdaad. Maar nog steeds de 1.8 tsi als leenwagen? Dat is dan weer een doekje voor het bloeden. ook lekker op vakantie
Ja, dat ken ik ja Alleen heb ik een Europese tankpas, da's wel makkelijk. Maar zo'n beetje elke dag tanken á €75Nog steeds die 1.8 tsi inderdaad. Alleen de portemonnee is er niet blij mee.
1/14 met benzine ipv 1/21 met de fabia.
Laat ik dan maar niet richting Oostenrijk gaan. Gaat wel vlot maar niet zuinig.
1op14 met de 1.8tsi en dsg is best zuinig. Kijk maar in mijn handtekening wat wij met die combinatie gereden hebben.Sorry hoor, maar volgens mij ga je met een gelijke rijstijl juist minder verbruiken met een sterkere motor.... Tenzij je er een shitload aan gewicht in gooit...
Of bedoel je het verschil met diesel/benzine?!
Tankpas?... Lease?... volgens mij niet zo’n probleem als het om een tijdelijke auto gaat...
Het verschil zit ook in het gewicht van de auto. Het scheelt een kleine 400 kilo.Sorry hoor, maar volgens mij ga je met een gelijke rijstijl juist minder verbruiken met een sterkere motor.... Tenzij je er een shitload aan gewicht in gooit...
Of bedoel je het verschil met diesel/benzine?!
Tankpas?... Lease?... volgens mij niet zo’n probleem als het om een tijdelijke auto gaat...
Klopt, ik heb ook geen probleem. Ik heb nooit problemen, alleen uitdagingen....Tankpas?... Lease?... volgens mij niet zo’n probleem als het om een tijdelijke auto gaat...
Damm zeg.Vandaag zijn ze weer bezig geweest. Helaas is het weer niet gelukt. Ze zijn nu aan kijken waarom het niet lukt.
Het laatste nieuws is dat ze oude software gaan inladen in de nieuwe ECU.
We gaan het zien.