Dat TVS een kundig bedrijf is, lijkt mij helder. Tel de succesvol getunede auto's hier maar eens, en het aantal problemen dat TVS heeft opgelost voor menig incompetente dealer.
Beschermde status? Lijkt mij niet nodig. Overal gaat wel eens wat fout, het gaat er om hoe je het oplost. En de hoeveelheid getunede auto's die in dit forum rondrijden is nogal groot, blijkbaar gaat het vaak goed. Soms echter niet.
En dan wordt het lastig. Vijf weken is niet niks, is zelfs bijzonder lang. Maar ik heb het idee (gezien de reacties die ik hier lees, ik ben er immers niet bij geweest) dat TVS er volle bak mee bezig is, en letterlijk kosten noch moeite spaart. Tja, wel te maken met levertijden van onderdelen die specifiek zijn en blijkbaar niet vaak nodig zijn.
Auto overnemen? Wat een kolder. Echt. Volgens mij leverden ze ook vervangend vervoer toch? Over schadeloosstelling is nog helemaal niet gesproken, in ieder geval niet gemeld in dit draadje. Het is natuurlijk meer dan vervelend voor de berijder. Dat is helder. Maar de intentie is nog steeds: we lossen het op, en niet: zoek het maar uit. Daarbij is de verwachting volgens mij ook nog steeds dat het fixbaar is, Zou die intentie/verwachting anders zijn, dan zouden er andere gesprekken gevoerd worden. Tot die tijd: iedere dag even een belletje voor de status, en helaas afwachten.