tvsengineering
Actief lid
beste leden.
Het verhaal betreft de Skoda Fabia van @Simon2604 is erg vervelend.
Niet alleen voor Simon maar wij hebben er ook flinke stress van gehad.
Dat een auto hier 5 weken staat is niet iets wat goed te praten is en is echt een vervelende situatie.
Door een fout van de flashtool is het begonnen.
Normaal geen probleem maar geen enkele file kon nog geschreven worden.
Toen het eenmaal fout was gegaan is er door ons een ander regel apparaat besteld.
Het tunen van een auto neemt risico's met zich mee en is ons ook duidelijk.
We werken aan een juiste oplossing en passende oplossing en zal hiervoor ook geen cent extra rekenen.
Met het aanleren van de ECU is het niet bepaald vlekkeloos verlopen.
Onze apparatuur is op dit moment buiten werking en we moesten dit dus uitbesteden.
Hier is helaas veel tijd overheen gegaan en veel getrek door de verschillende dealers.
Wanneer het allemaal niet zo complex was zoals hierboven beschreven in een bericht was het ook al lang opgelost.
We hebben in ieder geval goed nieuws dat alles weer werkt zoals het hoort en de problemen zijn opgelost.
We zullen dus ook altijd met de juiste oplossing komen.
Verder heb ik het verzoek om mij een bericht te sturen over uw ervaring binnen ons bedrijf.
Mocht u het idee hebben dat het chaotisch is of bent u niet tevreden graag even melden dan kan eraan gewerkt worden.
Bij veel tuners zal het wat rustiger zijn maar wij zijn ook de DSG dokter en dat zorgt altijd voor drukte.
Meer klanten in de wachtruimte en dat kan natuurlijk anders over komen.
Dus mochten er klachten zijn meldt het mij dan eerst zodat wij hier ook iets mee kunnen doen.
Hopelijk heb ik iedereen hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Mischa Tribian
TVS ENGINEERING/DSG Dokter
0640056221
Het verhaal betreft de Skoda Fabia van @Simon2604 is erg vervelend.
Niet alleen voor Simon maar wij hebben er ook flinke stress van gehad.
Dat een auto hier 5 weken staat is niet iets wat goed te praten is en is echt een vervelende situatie.
Door een fout van de flashtool is het begonnen.
Normaal geen probleem maar geen enkele file kon nog geschreven worden.
Toen het eenmaal fout was gegaan is er door ons een ander regel apparaat besteld.
Het tunen van een auto neemt risico's met zich mee en is ons ook duidelijk.
We werken aan een juiste oplossing en passende oplossing en zal hiervoor ook geen cent extra rekenen.
Met het aanleren van de ECU is het niet bepaald vlekkeloos verlopen.
Onze apparatuur is op dit moment buiten werking en we moesten dit dus uitbesteden.
Hier is helaas veel tijd overheen gegaan en veel getrek door de verschillende dealers.
Wanneer het allemaal niet zo complex was zoals hierboven beschreven in een bericht was het ook al lang opgelost.
We hebben in ieder geval goed nieuws dat alles weer werkt zoals het hoort en de problemen zijn opgelost.
We zullen dus ook altijd met de juiste oplossing komen.
Verder heb ik het verzoek om mij een bericht te sturen over uw ervaring binnen ons bedrijf.
Mocht u het idee hebben dat het chaotisch is of bent u niet tevreden graag even melden dan kan eraan gewerkt worden.
Bij veel tuners zal het wat rustiger zijn maar wij zijn ook de DSG dokter en dat zorgt altijd voor drukte.
Meer klanten in de wachtruimte en dat kan natuurlijk anders over komen.
Dus mochten er klachten zijn meldt het mij dan eerst zodat wij hier ook iets mee kunnen doen.
Hopelijk heb ik iedereen hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet
Mischa Tribian
TVS ENGINEERING/DSG Dokter
0640056221