Zo vandaag was het mijn beurt om naar TVS te gaan. Om 8:00 vertrokken van huis om via de A31 door Duitsland naar Varsseveld te rijden. Auto hield op bij 227km/h(220 gps) op de teller, net of deze niet harder kon. Leek er niet op dat vermogen op was, maar niets om over te klagen.
Bij TVS aangekomen om 10:00.
Na de koffie zijn ze aan de slag gegaan.
Eerste run om huidige vermogen te testen bleek er al 198pk
in de auto te zitten. Koppel was niet goed te meten door een storing in de bank, dus helaas ook geen uitdraai mee kunnen krijgen
(die heb ik gelukkig nog te goed).
Na diverse runs en aanpassen was de motor om 12:00 klaar en hebben ze de laptop er aan gezet voor de DSG.
Om 14:00 DSG klaar en eerste rit gemaakt door Rico, niet tevreden en weer wat aanpassingen gedaan.
Uiteindelijk reed ik om 16:00 tevreden richting huis, nadat Rico nog 2x een ritje gemaakt had en ik ook.
Geschat vermogen 235PK en 495NM.
Zou iets minder kunnen zijn, maar ik ben zeer tevreden.
Op de terug weg door drukte niet boven de 220km/h gekomen, maar dat vind ik ook niet zo belangrijk. De keren dat ik dat kan rijden per jaar kan ik op 1 hand tellen en vandaag was dat al 2x.
Auto rijd en schakelt een stuk rustiger en de versnelling voelen tot nu toe beter aan dan voor de behandeling van TVS.
Ze hebben er weer een tevreden klant bij!!
Ook nog leuke andere auto’s gezien vandaag.
Audi A3 met een R36 blok uit een Passat.
Audi A4 2.0TSI Quattro met 270pk
Audi RS5 met de 4.2l V8
Diverse Golf 7R’s, waaronder de witte van TVS.