CDK
Forumguru
Ik krijg de indruk dat TVS hier een beetje een "beschermde" status heeft gekregen en kritische opmerkingen kennelijk niet op prijs gesteld worden. Ik constateer in ieder geval dat in dit topic er in minstens twee gevallen sprake is van een opmerkelijke gang van zaken. In één geval kon de auto niet mee naar huis omdat de tuning meer tijd kostte. Reden: VAG heeft zoveel verschillende software systemen. Onbegrijpelijk excuus voor een specialist. Ik heb nog geen reden gelezen hoe dat kan. En dan in vijf weken tijd de zaak niet weten te herstellen. TVS zou er goed aan doen tegen de klant te zeggen "na vijf weken zijn we er niet in geslaagd de zaak op te lossen, dus wij nemen de auto van u over en stellen u schadeloos". Dan handel je professioneel en houdt de klant(enkring) vertrouwen in de/je zaak. Op deze manier wordt de deuk daarin alleen maar groter. Overigens is dit het laatste bericht wat ik over deze zaak post. Ik werd even getriggerd door de, in mijn beleving, beschermde status van TVS.
Ik pik er ff wat uit:
*Beschermde status?
Kolder!
*Opmerkelijk dat een auto niet op tijd klaar was?
Nieuwe computers zijn complex, je doelt op @CBreedijk waarschijnlijk, je kan het ook zo interpreteren dat je waar voor je geld krijgt en dat het niet afgeraffeld wordt binnen een op voorhand vastgestelde tijd en dat alles wat mogelijk is gedaan wordt.
*Auto overnemen?
Hoe verzin je het??? Handdoek in de ring gooien, dan ben je een amateur en geen specialist @Jewepe, dáár is naar mijn mening niets professioneels aan.
Als ik jouw posts lees krijg ik sterk de indruk dat je maar wat graag olie op het vuurtje gooit, maar ook dat mag uiteraard