hier heb je een punt! +1geen chromen raamlijsten....zwart mooier....Topaz icm zwart rubber oogt goedkoper.
Vooral de vrouw. En dat hoort ook zo. Ze moet de indruk krijgen dat het ook haar auto is.Das een vraag waarop alleen jij en of jouw vrouw antwoord op kan geven lijkt mij zo
Aangezien je geen chromen raamlijsten hebt. Vind ik zwart mooier. Is één geheel met het rubber.
Topaz icm zwart rubber oogt wat goedkoper.
Dan heb je Corné z'n auto nog nooit gezien? Ik weet smaken verschillen, maar ik vind dat toch echt wel een sjieke en héle dikke bak!ik vind bruine auto's eigenlijk altijd lelijk..
verstandige keuze, daar ga je vast geen spijt van krijgen en de zwarte achterklep spoiler en raamrubbers passen nu ook beter bij het geheel, als je nu nog investeert in een setje Eibach veren en een setje 18" wielen dan is het helemaal een Eye CatcherHet gaat toch een zwarte greenline worden
Dan heb je Corné z'n auto nog nooit gezien? Ik weet smaken verschillen, maar ik vind dat toch echt wel een sjieke en héle dikke bak!
verstandige keuze, daar ga je vast geen spijt van krijgen en de zwarte achterklep spoiler en raamrubbers passen nu ook beter bij het geheel, als je nu nog investeert in een setje Eibach veren en een setje 18" wielen dan is het helemaal een Eye Catcher
Goede keuze!!! Succes met wachten!
We zijn eruit!! Het gaat toch een zwarte worden.
Dank jullie voor jullie reacties
Inderdaad, ik heb nu een witte Seat en wat zal ik blij zijn als ik daar vanaf ben. Het onderhoud is echt niet leuk. Net gewassen en na 1 rit ziet hij terug vuil. Nu zal je op zwart wel niet zo snel dode vliegjes zien denk ik? Anyway, zwart is nooit een slechte keuzeZwarte auto gaat idd nooit vervelen, het schoonhouden van deze kleur echter wel...