Twijfel over kleur: zwart of topaz bruin...

ManeBrane

Forumguru
Blijf toch blij met mijn Topaz bruine O3. De lijnen komen mooier uit dan in zwart door schaduweffecten en je hoeft hem inderdaad niet zo vaak te wassen. ;)
zonder-typeaanduiding-jpg.50317

skoda-octavia6-jpg.45591

Hieronder net verlaagd, maar wel heeeeeel vies. :tongue:

img_5307-jpg.47919

Octaaf2

Nieuw lid
Zou ook voor Topaz Brown gegaan zijn. Persoonlijk vind ik deze kleur zeer stijlvol. Collega heeft de zwarte en ik moet zeggen is toch wel wat saaier.

Frank C

Forumguru
Topaz bruin doet het erg goed als je niet van auto wassen houdt:D Beter dan zwart. Ben benieuwd hoe Brilliant silver (de volgende O3) het doet.

@ManeBrane een chroom voorbumper strip zou heel mooi staan op jouw O3:jaja:

Skoda79

Senior Member
Als de keuze gaat tussen zwart en Topaz, dan die laatste kleur. Echter zou ik als ik jou was proberen of je beide kleuren bij elkaar kan zetten en er dan eens uitgebreid omheen lopen om je keuze te bepalen.

B.Stuurder

Forumguru
Topaz is mooi, maar alleen met een licht interieur. Anders zou ik voor zwart gaan. Ook mooi met een licht interieur, maar meer sportief. Topaz is wat chiquer.

Frank C

Forumguru
ik heb ook Cappuccino Beige gekozen, tijdloos, sportief en mijn vorige auto was al (bijna) zwart en dat gaat vervelen...

Heb een beetje zelfde volgorde afgewerkt, je wil toch iedere keer iets anders. Ooit begonnen met beige vervolgens zilver grijs, daarna rood, paars/zwart, donker groen, zwart, cappucino beige, topaz bruin en straks brilliant silver. Wil ooit nog een keer een donker blauwe denk ik:pieker:

030

Forumguru
Precies. Rallye green.

Ik word dagelijks door 19 Race Blauwe, 10 zwarte en 9 witte leasegebakjes ingehaald. Op een trace van 85km.

Gelukkig zijn de meeste ook bone stock. Wielen van staal of 16 inch. Zonder ook maar enige optie.

Dan valt mijn leasegebakje nog mee.

B.Stuurder

Forumguru
Race blauw is wel mooi, met de juiste velgen, verlaging, etc. Met 16 inch of staal, zelfs 17 inch: geen gezicht. Bij die kleur hoort een sportieve auto.

Bovenaan Onderaan