Maar waarom eraf laten halen als bij de bestelling de optie "zonder motor- en typeaanduiding" eenvoudig kan worden aangevinkt..?
Die optie is iets van de laatste jaren.
Ik kan me nog goed herinneren dat dealers met enige verbijstering in hun blik reageerden als je zo'n verzoek deed - hoe kón iemand het in z'n kop halen om het weldoordachte fabrieksontwerp met al die chroomseltjes en zo
niet te willen?
Sterker - ik herinner me een Audi 80 uit 1992 waar aan de binnenkant van de achterruit van fabriekswege een kamerbrede sticker zat met de tekst "Procon-10", verwijzing naar een of ander veiligheidssysteem waar ze nogal trots op waren. Ik had die uiteraard (in dit geval zelf) verwijderd, maar tot mijn grote verbazing zat hij er na de 1.500km beurt
(toen nog wel) ineens weer op. Verklaring van de monteur: "Oh, ik dacht dat de fabriek die vergeten was".
Ik heb 'm ca. 10 seconden toegesproken, en weer 30 seconden later was-ie er weer af - bij die garage dus nóóóit meer last gehad.
Nadien daar nog 4x een nieuwe auto besteld - en die werden altijd geheel spontaan glad, strak en stickervrij afgeleverd...