Misschien een relatie met de 55 liter tank? :winkie:
EdK Forumguru 31 okt 2010 #26 welke pijp heb ik dan weer ? vierkante , ronde ?? 2 ovale ? Ben ff de pijp kwijt voor de 1,4
Multi1100 Actief lid 31 okt 2010 #29 naast..met een kleine ruimte ertussen, daarom die verwijzing naar je avatar..
Captain Hook Forumguru 1 nov 2010 #31 Gaat 'ie harder met twee pijpen, dan? :grin: (en ik bedoel een zelfstandig naamwoord, geen werkwoord)
Gaat 'ie harder met twee pijpen, dan? :grin: (en ik bedoel een zelfstandig naamwoord, geen werkwoord)
EdK Forumguru 1 nov 2010 #32 TER INFO Het werkwoord in deze vorm mogen wij al jaren niet meer gebruiken, Heet tegenwoordig buizen !!
TER INFO Het werkwoord in deze vorm mogen wij al jaren niet meer gebruiken, Heet tegenwoordig buizen !!
Multi1100 Actief lid 1 nov 2010 #33 Captain Hook zei: Gaat 'ie harder met twee pijpen, dan? :grin: (en ik bedoel een zelfstandig naamwoord, geen werkwoord) Klik om te vergroten... harder..hmm, weet niet, sneller misschien wel? @rosinfield..ik weet onderhand dat kleine lettertjes moeilijk te lezen zijn..:winkie:
Captain Hook zei: Gaat 'ie harder met twee pijpen, dan? :grin: (en ik bedoel een zelfstandig naamwoord, geen werkwoord) Klik om te vergroten... harder..hmm, weet niet, sneller misschien wel? @rosinfield..ik weet onderhand dat kleine lettertjes moeilijk te lezen zijn..:winkie:
Multi1100 Actief lid 1 nov 2010 #35 Wat is er nu niet meer serieus aan dan? Het wordt alleen effe anders gebracht..
Wimus Actief lid 1 nov 2010 #37 Jazeker Corsaar, bij ons is het dubbele pret, een buis en een pijp :super:
EdK Forumguru 1 nov 2010 #38 Maar jij hebt dus een sierstukkie erop laten plaatsen ! Of is dat bij de 2011 gewoon standaard ?