fireben
Forumguru
gaaf hoor en duur ??@Tuulster\; toen had ik de auto nog niet gewassen. Drie foto's van een Superb in off-white...
gaaf hoor en duur ??@Tuulster\; toen had ik de auto nog niet gewassen. Drie foto's van een Superb in off-white...
hmm okeBij Milotec, maar heb nog setje nieuw liggen voor je. Ze hadden mij eerst de verkeerde gestuurd
@ alle Milotec uitlaatdummy gebruikers: blijven de uitlaatstukjes na iets langere tijd nog steeds even mooi?
heb je er ook foto,s vanHeb ze sinds begin oktober en na vele was beurten, pekel aanvallen, regen, zon (ok niet zo heel veel zon) zien ze er nog steeds als nieuw uit. Ik merk (nog) geen scheurtjes, kleur verschil of beschadigingen o.i.d. ben er nog steeds blij mee!
ook leuk en waar zijn die te koop ???
heb je er ook foto,s van
foto hahaJullie gaan het vast niet geloven....maar ik heb net (weer) een setje uitlaatsierstukjes van Milotec besteld
Zonder middenstrip....alleen de "pijpjes".
Na het afbestellen van de "originele" achterversiering bij "Super"skoda en een tijdje nadenken toch voor deze nepperds besloten.... LOL
Jullie gaan het vast niet geloven....maar ik heb net (weer) een setje uitlaatsierstukjes van Milotec besteld
binne ???fotoZe zijn binnen.....nu nog monteren...
binne ???foto
haha oke netjesUh.....nou ze zien er exact hetzelfde uit als de eerste keer dat ik ze bestelde hoor