Uitlaatsierstuk Superb III

Van Hoften

Forumguru
@Tuulster: ik vind het ook een mooi zicht in de achteruitkijkspiegels wanneer ik voor het stoplicht sta te wachten. Links en rechts een pluimpje. Nu let je ineens beter op wanneer je naar andere chromen randjes kijkt van mede weggebruikers1

Okki

Donateur
2pcs-new-universal-auto-car-air-intake-flow-hood-vent-fender-decoration-stickers-cover-car-decal-dummy-exhaust-pipe-black-2328-5212736-2-product.jpg

Mr_McPhisto

Actief lid
Kan ik bij iemand de milotec uitlaatsierstukken keertje live aanschouwen. Ben je woonachtig ergens tussen Leeuwarden en Nijmegen...... dan graag! En bij voorkeur superb combi.
Ga zelf binnenkort de combi 3 besturen en het lijkt me leuk. Maar verhalen gaan zo op en neer hier.
Ik lees graag of dit kan bij iemand.

Laatst bewerkt:

Dietercaus

Nieuw lid
In België zijn de milotec sierstukken een door de invoerder geslecteerd accesoire.
Ze zijn terug te vinden op de "tuning" site van d'ieteren

Okki

Donateur
ff in Google zoeken op afbeelding, kom je ze vanzelf tegen.
Al geloof ik niet dat iemand ze op zn auto zou willen plakken.

thijskok

Senior Member
@B.Stuurder , jep is Eibach verlaagd. In de zomer zitter er ook nog spacers achter de 19' Supernova velgen. De spacers zijn helaas niet te combineren met de winterbanden/velgen omdat deze iets boller op de 19' wintervelgen staan.

Mr_McPhisto

Actief lid
Na lang wikken en wegen toch de superb Milotec sierstukkies besteld, krijg je deze toegestuurd.....

IMG_5568.JPG

Nou ja weet ik ieder geval hoe deze van de Octavia zouden staan en of ze hadden gepast. Nee dus. Pasvorm op buitenhoeken is niet goed.

Maar weer wachten en zien of ik de andere er wel op wil, maar dat zien we dan wel weer.

Mr_McPhisto

Actief lid
Ja dat zal vast goedkomen, want heb ze wel goed besteld en dat staat ook op de bon. Alleen beetje domme actie natuurlijk als je eerst hun kerstvakantie al moet afwachten en dan klunzen ze de verkeerde op de post.
Heb nog geen reactie op mijn email. Kreeg de pakketbezorger om bijna 17u aan de deur en denk dat de firma Milotec naast 50 vrije dagen ook een 26 urige werkweek hebben.

Maar even de gekheid op een stokje; een foutje is menselijk. Dus komt allemaal goed.

Bovenaan Onderaan