Uitlaatsierstuk Superb III

Level42

Forumguru
Waarom ik eerst installieren ? Jij hebt toch al eerder besteld ? :maakmegek:

Trouwens, ze zijn daar lekker vlot bij superskoda:

Dear customer,

your order has now status - DISPATCHED.

Best Regards

Kopacek Tuning s.r.o.
Kubelíkova 1224/42
Praha 13000
Tel.: +420604104105
info@superskoda.com

Wat is dat Superskoda nou eigenlijk prescies voor toko.....ze zitten in Praag, hebben zowat alleen officiële Skoda spullen dus is dat stiekum niet een bedrijfje van Skoda zelf om "de onderkant van de markt" te bedienen ?

Sonck

Lid
Zo ook een setje besteld :)
Echt spijtig dat er op een auto van bijna 50.000€ catalogus prijs geen deftige uitlaat werkend sierstuk op staat!

Dat ze dit standaard niet doen bij een wagen van 20000€ , ok !
Maar hier in mijn geval met de 190pk versie zou dat echt gewoon standaard gemonteerd moeten zijn !

Foto's voor en na volgen zodra ik ze ontvangen heb

willemk

Senior Member
@Level42 ik ben niet zo goed in het plaatsen van foto's. Wellicht dat jij de foto die ik je heb gestuurd erop kan zetten. Dan is het resultaat waar ik zeer over te spreken ben ook voor de forumleden zichtbaar. Heb er trouwens erg positieve reacties op gekregen. En voor diegene die twijfelen, niet doen, gewoon kopen en monteren. De kont van de auto knapt er zo mee op.

Willemk

Mr_McPhisto

Actief lid
Hallo skodaformers....,

Ben inmiddels weer aan het bestellen geweest voor de vierde superb op rij en mag em eind dit jaar verwachten. Rijklaar januari dan weliswaar, maar heb er weer zin an!

Vind de eindstukjes het inderdaad ook leuk afmaken, althans mooier dan standaard, maar hoe zit het met de wasstraatbestendigheid zo te noemen?

Zitten ze er stevig onder en kleurvast, of is het af te raden (afgezien van wel of niet mooi vinden door een ieder)?

Racer01

Senior Member
Hallo skodaformers....,

Ben inmiddels weer aan het bestellen geweest voor de vierde superb op rij en mag em eind dit jaar verwachten. Rijklaar januari dan weliswaar, maar heb er weer zin an!

Vind de eindstukjes het inderdaad ook leuk afmaken, althans mooier dan standaard, maar hoe zit het met de wasstraatbestendigheid zo te noemen?

Zitten ze er stevig onder en kleurvast, of is het af te raden (afgezien van wel of niet mooi vinden door een ieder)?

Ben nu inmiddels 2x door de wasstraat geweest en één keer met de hogedrukreiniger en vooralsnog zitten ze er nog op en hebben ze (nog?) geen beschadiging!
Ze wegen niks en zitten met drie schroeven vast dus dat zit wel vast. Hopelijk blijft de kleur ook goed zitten, we shall see!
Maar ziet er nog steeds een stuk mooier uit vind ik.

Mijn advies: voor die 8 tientjes gewoon doen!

xplain

Forumguru
Hallo skodaformers....,

Of je kan ook kiezen voor de originele SportLine diffusor!

http://www.skodaforum.nl/forum/i/ombouw-naar-diffusor-van-sportline-op-normale-s3.31549/#post-655182

Wou het maar even meegeven. Jij kiest natuurlijk

willemk

Senior Member
Beste Superb rijders bij Superskoda abusievelijk 2 sets i.p.v 1, nieuwe sportline logo's (voor op beide voorspatborden) besteld en inmiddels ontvangen. 1 set zit op m'n auto, staat erg mooi overigens zoals op de voorbeeldfoto's bij Superskoda!

Iemand interesse in het andere nieuwe setje.

Willemk

Bovenaan Onderaan