philippe bakker
Forumguru
Level 42 het gaat niet om topsnelheid he. Het gevoel ve duw in je rug dat is leuk.
Maar goed over een 20 jaar rijden we allen elektrisch en blijven we dan nog stug nep uitlaten plaatsen met speakers voor geluid erin
En stuurder dan rij je waarschijnlijk een citi GE van skoda..... Of de EP van VW en anders de MEE van seat.... want ja de koters benne t huis uit, achterbank heb je niet nodig dus neem je als optie de verlengde stoelslede's voor lange mensen.
En groter kun je niet meer betalen want je bent met pensioen en de lease is dan dus over......
Zo ken ik er ook nog wel wat. En om nu te denken dat de RS220 of 230 snel is ............... dat vind ik iets overdreven se. Het kan een vlotte auto zijn maar als je hem vergelijkt met andere moderne auto's dan is het geen auto waar je de krachtigste duw van in je rug krijgt en dan is het helaas ook niet de snelsteEn om nu te denken dat een 1.6 TDI snel is ... dat vind ik toch iets overdreven se. Het kan een vlotte auto zijn maar als je hem vergelijkt met alle andere moderne auto's dan is hij toch Vd traagste die er rondrijden.
Haha wel tot nu toe heb ik alleen nog maar op mijn doos gekregen van een Porsche en ben ik sneller dan 99% van wat er rondrijd
Tuul, ik quote hem nog een keertje, mochten we hem vergeten .....Mannen, met alle respect. Na al dat plastic nep geweld hier even wat anders.........
Bekijk bijlage 54112
Bekijk bijlage 54113
Bekijk bijlage 54114
Niet geplaatst volgens mal. Zal vast bewust zijn maar ik vind het niet mooi. Het stuk linker stuk lijkt zo aan de rechterkant te laag te hangen....en dat zal ongetwijfeld aan de andere kant ook zo zijn door de vorm van de stukken......maar ieder z'n ding
Snap niet goed wat je bedoelt. Ik heb de mal gebruikt. Misschien optisch bedrog door de foto?