Uitlaatsierstuk Superb III

B.Stuurder

Forumguru
@thijskok we hebben alleen nog de diepte nodig, indien deze over de breedte verschilt op 3 plekken, links, midden en rechts in het sierstuk. Misschien wil je even een meetlint in je sierstuk steken?

Racer01

Senior Member
Heb ze er ook onder laten zetten incl. de middenstrip die ze enigszins verbind.

Bekijk bijlage 53772
Ik kan de S3 combi pas zaterdag ophalen maar na alle foto's en afwegingen toch alvast een setje 'dummi auspuffs' besteld. Dank voor de link :thumbsup:

Afweging: 's ochtends in de kou zie je maar aan één zijde een rookpluimpje...stoort dat me echt..hmm nee. Rij nu een DS5 met dubbele dummi's maar ziet er toch een stuk strakker uit. Dus...nog 4 nachtjes slapen en dan... :tegek:

willemk

Senior Member
Beste Thijskok, ik vind je eindstukken en middenstrip prachtig zitten. Ik heb zelf een afneembare trekhaak en weet niet of die in de weg zit voor de strip. Zou je eens een foto van dichtbij ook langs de onderkant kunnen plaatsen zodat de diepte ook te zien is. Alvast bedankt!

Grt. Willemk

Level42

Forumguru
Heb ook nog geen mail maar pas gisteravond besteld. Wat een knullig systeem voor het jaar 2016 zeg....sowieso dat je vooraf geen idee hebt wat de verzendkosten zijn....

Had nog even getwijfeld om bij skodadop te bestellen, iets goedkoper maar die hebben een nog onhandiger betaalsysteem en ze hadden de middenstrip (nog) niet....

willemk

Senior Member
@Level42 zou je wanneer je de strip binnen hebt er even een foto van kunnen posten en de diepte ervan vermelden. Ik heb een afneembare trekhaak en weet niet hoe diep die strip vanaf de buitenrand naar binnen valt.

Alvast bedankt!
Grt Willemk

RoyV1982

Forumguru
Heb ook nog geen mail maar pas gisteravond besteld. Wat een knullig systeem voor het jaar 2016 zeg....sowieso dat je vooraf geen idee hebt wat de verzendkosten zijn....

Had nog even getwijfeld om bij skodadop te bestellen, iets goedkoper maar die hebben een nog onhandiger betaalsysteem en ze hadden de middenstrip (nog) niet....
Vandaag de mail ontvangen met de factuur.. verzendkosten zijn 16 euro volgens de factuur..

Bovenaan Onderaan