Uitlaatsierstuk Superb III

EdK

Forumguru
tsjonge jonge me tenen staan weer krom in me schoenen..........
plak die krengen er toch in.....
:angry::angry::angry:

MoFu

Actief lid
@EdK Waar plak je ze dan mee zodat ze ook blijven zitten?
Dubbelzijdige tape werkt niet echt heb ik proefondervindelijk vast kunnen stellen... ;)

s_janssen

Actief lid
Waarom plakken? Vies van onzichtbare gaatjes in je bumper?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb de Milotec nepperds inmiddels binnen voor mezelf en mijn collega. Zo op het eerste gezicht is plakken geen optie, ze hebben niet echt een mooi plat vlak om voldoende tape op te zetten. Worden gewoon 2 of 3 schroefjes.

Tuulster

Forumguru
Is ook van Milotec.
Vastzetten met drie schroefjes.

Had van chroom moeten zijn, dan had ik het ook nog wel overwogen.

Ffffff Googelen op Milotec en Superb :jaja: ;)

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb de Milotec nepperds inmiddels binnen voor mezelf en mijn collega. Zo op het eerste gezicht is plakken geen optie, ze hebben niet echt een mooi plat vlak om voldoende tape op te zetten. Worden gewoon 2 of 3 schroefjes.

3M heeft een dubbelzijdige tape, dan komt het nooit meer los! Op een geplakte constructie staan springen met mijn volle 115 kg en bleef gewoon vastzitten. Dus plakken (met de juiste tape) is wel een optie, schroeven is natuurlijk ook zo gebeurd.

Nou heb ik straks maar een Octavia en geen Superb, maar ik ben wel benieuwd of deze sierstukken van de Superb ook onder de Octavia passen. Ik vind de sierstukken voor de Octavia veel te plat, deze lijken me veel beter qua proporties. Iemand een idee?

Lijkt er wel op. De "vakken" waar de sierstukken in komen zijn heel vergelijkbaar. Maar dat is volgens op het oog, dus nameten kan nooit kwaad

thijskok

Senior Member
Laatst bewerkt:

MarsMars

Senior Member
Maar, hadden ze niet iets meer naar binnen moeten zitten, staan voor mijn gevoel wel erg naar buiten.....:arghh:
Het lijkt inderdaad wel dat ze maximaal naar de buitenkant zijn gemonteerd, en niet volgens Milotec meer in het midden van de uitsparingen...

thijskok

Senior Member
We hebben de sierstukken op verschillende plekken gehouden om de beste plek te vinden. Op de huidige locatie is er nog ruimte over aan de zijkanten en valt de ronding mooi samen met de de diffuser. De locatie die in de handleiding wordt aangeven is meer richting het midden maar dat staat in het echt heel raar vonden wij.

RefleCs

Forumguru
Je zou haast nog zo'n strip halen en die aan stukken zagen om de laatste stukjes op te vullen.

Zou zoiets niet 3D te printen zijn?

Bovenaan Onderaan