Leuk draadje.
Ik vind het vooral grappig dat zo'n 70% van de "originele" oplossingen van andere merken ook hartstikke nep zijn.
Mij persoonlijk gaat het erom dat ik de achterkant waar de "gaten" voor de sierstukken zitten gewoon heel erg kaal vind.
Ik vind die Milotec dingen dan ook best een serieus alternatief, zeker gezien de prijs. Natuurlijk, zoals Tuulster het heeft opgelost is schitterend maar voor een leasewagen is het een smak geld om neer te tellen.
Wat mij het meest stoort aan de Milotecs is dat ze er niet als chroom uitzien. Overigens vermelden ze dat ook: Brushed aluminum staat er duidelijk bij.
Maar nu ben ik best handig met een spuitbus al mag ik het zelf misschien niet zeggen. Door mijn hobby heb ik daar behoorlijk wat ervaring mee opgedaan en ik heb mezelf met het spuiten van de zonnekleppen zelfs verbaasd over het eindresultaat
Chroom spuiten lijkt me een prima oplossing. Moet je WEL de goeie chroom verf hebben want het meeste komt er niet in de buurt....dan kun je ze net zo goed laten zoals ze geleverd worden.
Al die detail foto's (met flitser !) zijn natuurlijk pure onzin....het gaat om de blik vanuit de auto achter je, of lopend op straat, zo dus:
Afgezien van het service-monteur-auto wit (dat vind ik dan weer niet mooi, smaken verschillen) en de zwarte wintervelgen ziet dat er gewoon prima uit.
En dat hier mensen zijn die lopen te pochen dat ze zich een 280pk 4x4 kunnen veroorloven, en dat degenen die dat niet kunnen (of willen !!!) dan maar zonder een mooie(re) achterkant van hun auto moeten rondrijden vind ik ronduit zielig....