Uitlaatsierstuk Superb III

barthoefs

Senior Member
Bekijk bijlage 52638 Bekijk bijlage 52637 Ik heb ook de Milotec nep sieruitlaat laten plaatsen. Ik vond (zoals bij veel wagens) de achterkant eentonig. Bij Mercedes vind ik de achterkant altijd mooi gebroken door door die nep uitlaten en wat chroom bij. Ik vind dit bij de huidige A6 ook mooi. Als je trouwens goed kijkt bij de A6 zal je zien dat de sierstukken niet verbonden zijn met de rest van de uitlaat zoals in de 2.0 TSI Superb. De uitlaat stopt voor de sierstukken bij de A6. Ze zijn wel hol in tegenstelling tot die Milotec's.

Al zeg ik het zelf, ik vind het geslaagd. Er zit nu meer leven in de achterkant.

Mijn SII elegance berline had standaard ook een chroom latje op het kofferdeksel. De greenline had dit niet en dat maakt een enorm verschil vind ik. Hier en daar een discreet accentje alu/ chroom vind ik iets hebben.

Waar heb je die laten plaatsen en voor welke prijs?

BBO

Senior Member
Het carrosserie bedrijf heeft ze voor mij geplaatst na herstelling van mijn ongeval, er moest oa nieuwe kofferklep en bumper op de wagen. Ze hebben het mij ook cadeau gedaan omdat ik abnormaal lang heb moeten wachten voor ik mijn wagen terug had.

Maar ze zijn dus via de dealer besteld en dit was rond de 75 euro. Op de site van Milotec vind je de montage instructie. 6 gaatjes boren en 6 parkervijven en de sierstukken zijn geplaatst. Er moeten geen stukken/ gaten uit gesneden worden in de bumper. Het is echt opzet.

barthoefs

Senior Member
Het carrosserie bedrijf heeft ze voor mij geplaatst na herstelling van mijn ongeval, er moest oa nieuwe kofferklep en bumper op de wagen. Ze hebben het mij ook cadeau gedaan omdat ik abnormaal lang heb moeten wachten voor ik mijn wagen terug had.

Maar ze zijn dus via de dealer besteld en dit was rond de 75 euro. Op de site van Milotec vind je de montage instructie. 6 gaatjes boren en 6 parkervijven en de sierstukken zijn geplaatst. Er moeten geen stukken/ gaten uit gesneden worden in de bumper. Het is echt opzet.

Ik zal eens zoeken waar ik ze kan bestellen. Is echt wel mooi.
Nog niet aan gedacht om uw logos weg te doen?

03eba95d0bf3e4107ccfd30afbf0c429.jpg

BBO

Senior Member
Nee, ik ben fier een skoda rijder te zijn en iedereen mag het lezen :tegek:

Bij mijn SII berline had ik dit wel gedaan, maar daar had ik standaard een chroom latje op de koffer. Bij de audi A6 (niet de S line) heb je ook een chroom latje op de koffer. Bij Mercedes ( elegance en avandgarde) heb je ook wat chroom verwerkt aan de achterkant.

De voorkant van de Supberb vind ik knap, het chroom in de grille en het chroom lijntje tussen de mistlampen vind ik dat de wagen daardoor meer uitstraling krijgt. Dat is de reden dat ik de letters laat staan en ook de nep uitlaat heb geplaatst. Ik vond de wagen anders zo "dood's" achteraan.

De sportline die gaat uitkomen van de Superb vind ik niet geslaagd. Zo een grote auto moet luxe en klasse uitstralen. Sport is meer voor kleinere wagens zoals Fabia en Octavia. De Octavia RS daarentegen zonder chroom vind ik wel geslaagd. Ik heb zelf lang zitten twijfelen tussen een Rs (voor de looks) en de Superb. Uiteindelijk vond ik de RS te hard geveerd voor 33 000 km over de Belgische wegen te dokkeren.

Level42

Forumguru
Ben het eens over de achterkant, daar zit eigenlijk gewoon helemaal geen chroom, terwijl voor en zijkant toch behoorlijk "voorzien" zijn.

Ik heb ook naar de S2's en andere auto's gekeken met een chromen strip onderaan de kofferbakken en vind dat eigenlijk wel mooi, zeker omdat ik ook de logos eraf heb laten halen bij aflevering.

aliexpress heeft chromen strips voor de S3 kofferbak, lijkt speciaal (alleen ?) voor de sedan.

High Quality for VW Skoda Superb 2016 car Sticks body stainless steel Rear door tailgate frame plate trim lamp 1pcs
http://s.aliexpress.com/aAZ7fqmI

Car Sticks body styling stainless steel Rear door tailgate frame plate trim lamp 1pcs for VW Skoda Superb 2016
http://s.aliexpress.com/YvmuUfEN

Ik vind het dan weer jammer dat er Superb in staat, maar als je die zonder kleur neemt valt dat niet zo heel erg op...

Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Als je nou vóór nog wat chrome erbij wil....

Racing Grills for Skoda Superb 2016 Aluminum alloy car styling Refit grille air intake grid radiator car grill
http://s.aliexpress.com/EfYfE3qM

Ik vind het :geek::greedy:

Offe ronde uitlaatstukken ?

Free shipping for VW Skoda Superb 2016 car body Styling cover muffler exterior end pipe stainless steel exhaust tip tail 2pcs
http://s.aliexpress.com/YFjMNbQN

Beide totaal niet voor mij.....

Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Deze zijn al wat beter.....in ieder geval goed om te zien dat er wat los komt voor de S3.

De omschrijvingen zijn super minimaal en hoe de boel gemonteerd moet worden en of het fake of echt is.....geen idee....

For VW Skoda Superb 2016 car body Styling cover muffler exterior end black pipe dedicate stainless steel exhaust tip tail 2pcs
http://s.aliexpress.com/mamABNzm

Middag

Forumguru
nah dat dan weer niet.. Wel valt bij de foto van @barthoefs op, hoeveel mooier hun witte platen zijn tegenover onze kaasplanken. Dat geel trekt echt op niks..

xplain

Forumguru
Kon het mij niet laten...

f954798dc9d764dce773a285e001b02c.jpg

Prachtig man! Ga mij ook een setje bestellen. Heb je de typeaanduiding zelf verwijderd trouwens? Kwam die optie niet tegen in de optielijst. Gaat leasing daar mee akkoord? Of plak je ze er achteraf terug op?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Prachtig man! Ga mij ook een setje bestellen. Heb je de typeaanduiding zelf verwijderd trouwens? Kwam die optie niet tegen in de optielijst. Gaat leasing daar mee akkoord? Of plak je ze er achteraf terug op?

Gister mn bestelling doorgegeven, met de uitdrukkelijke wens om merk- en typeaanduiding te verwijderen, ook al staat het niet in de optielijst. Was geen probleem vlgs de fleetmanager :)

barthoefs

Senior Member

Zelf verwijderd ja. Je kan op alle merken dat bestellen of vragen aan de dealer. Was het vergeten en onderhoud is nog 15k km, dus zelf gedaan. Daar maken ze geen punt van.

barthoefs

Senior Member
Ja hoor, ik ben om, en mijn collega wil ze ook. Ziet er echt heel echt uit.

Als ik de montagehandleiding zie is het een fluitje van een cent. Maar ik denk ik dat ze bij aflevering bij de dealer laat monteren op de brug.

Dacht ik eerst te doen, maar geen geduld :-)

xplain

Forumguru
Zelf verwijderd ja. Je kan op alle merken dat bestellen of vragen aan de dealer. Was het vergeten en onderhoud is nog 15k km, dus zelf gedaan. Daar maken ze geen punt van.

Ondertussen gecheckt bij de dealer en komt in orde

Bovenaan Onderaan