Je reageert wel heftig voor iemand wie het geen REET kan schelen.
Maar het was niet mijn bedoeling om je op de kast te krijgen, sorry hoor.
Overigens heb ik een zoon van 16 die even lang is als ik (1.86) en die gaat prima in een Octavia, geen SuperB nodig
Hahaha, ik zit (zat) helemaal niet op de kast hoor
Was gewoon een beetje geïrriteerd dat er altijd zo denigrerend wordt gedaan over de 1.6TDI, alsof het een of ander Opel Kadett motortje zou zijn....bijvoorbeeld als je dat "ECO Diesel" noemt zoals jij deed bijvoorbeeld....
Laat ik nou ook toevallig 1,86 zijn en mijn zoon (die dus 2 jaar jonger is dan de jouwe) ook al.
Ik heb hiervoor 3 Octavia's gehad en tot nu toe paste m'n zoon er inderdaad prima in en toegegeven, de O3 is weer een stukje ruimer maar ach.....mijn zoon zit nu vorstelijk de komende jaren ook nog als hij richting de 1,90 gaat........en weet je......het is gewoon een lekker gevoel dat als iets kan.....genieten van mooie dingen in het leven....dan moet je het gewoon doen.....en dan weeg je af....wat wil ik.....als een Keizer, of als een Koning over de weg.....
..........en joh......in Nederland......hou hard kan je hier nou eigenlijk ?
Mijn slome 1.6TDI deed toch netjes 215 in Duitsland laatst.....en dat was nog niet helemaal het einde.....ik vind dat vlot zat.
Buiten dit alles. Ik ga jouw uitdaging aan. Kom maar op met je Okkie....1.8 benzine toch....Natuurlijk ga je me verslaan.....maar hoeveel seconden gaat dat schelen bij 0 tot 100 ? 2, 3 ? Wauw......!
Maar wel jammer is dat jij uit je opmerkingen laten blijken dat je vindt dat een auto met wat minder PK's geen recht heeft op uiterlijke verfraaiing.....en die discussie is hier al eerder gevoerd.