Uitlaatsierstuk Superb III

Tuulster

Forumguru
Ben wel benieuwd naar een goede detail foto.
Deze foto zegt niet veel; in de schaduw en van boven af......:pardon:

Stone

Actief lid
@RefleCs is het mogelijk om ook eens foto's te nemen vanaf zijkant op hoogte van de sierstukken? Vind het anders wel prachtig zo.

RefleCs

Forumguru
@Stone ik heb de sierstukken zelf niet dus nee dat kan ik helaas niet. Men had het erover dat mende foto van het duitse forum niet kon bekijken dus die heb ik even in dit topic geplaatst ;) @plas0108 is degenie die ze er nu op heeft zitten.

plas0108

Forumguru
Sorry, helaas i.v.m. werk even geen tijd om overdag foto's te maken. Het ziet er wat mij betreft in ieder geval beter uit dan zonder.

RefleCs

Forumguru
Speciaal voor de mensen met een 190pk diesel :maakmegek:

Nee zonder geheid, ziet er nog helemaal niet zo gek uit :)

Tuulster

Forumguru
Ach, ieder zijn mening, toch....!?
Ben het overigens wel helemaal met je eens!:jaja:;)

Of niet, of investeren in een andere uitlaat, sonde van de prachtige auto, zo een nep stukje plastic....:nono::pardon:

....:bloos:

plas0108

Forumguru
Ach, ieder zijn mening, toch....!?
Ben het overigens wel helemaal met je eens!:jaja:;)

Of niet, of investeren in een andere uitlaat, sonde van de prachtige auto, zo een nep stukje plastic....:nono::pardon:

....:bloos:

Het ziet er in het echt helemaal niet zo nep plastic uit. Een andere uitlaat plaatsen is natuurlijk mooier maar persoonlijk heb ik er geen € 750 of meer voor over. Het zou overigens verboden moeten worden om auto's zonder zichtbaar uitlaateindstuk te verkopen. Geen gezicht (mijn persoonlijke mening)!
Op dit moment ben ik tevreden met de nepsierstukken. Als de Sportline leverbaar is ga ik kijken of deze misschien een mooiere oplossing heeft onderaan de bumper.

Bovenaan Onderaan