Uitlaatsierstuk Superb III

Van Hoften

Forumguru
De demper die onder mijn auto vandaan kwam, lijkt enorm op die van de 2.0 tsi. De uitlaat van de diesel (zeker icm met de bijtelling, cw waarde) zal "slanker" gevormd zijn.

s-line

Forumguru
Let wel dat de rolweerstand hoger word wanneer de bodemplaten niet terug geplaatst kunnen worden.
scheelt weer peut!
Dat is te verwaarlozen en zul je niet eens merken denk ik.
Ik had bij mijn s2 ook de "bodem spoilers"verwijderd maar daar merkte niets van meer brandstof gebruik ofzo.

s-line

Forumguru
Alle 14% wonders hebben zo genaamd extra beplating om de 14% te kunnen halen.
Ook bij de Peugeot 308 bijv. de blue lease bakken hebben allemaal beplating en mijn 1.6 turbo weer niet.
En in de praktijk haalt niemand het op gegeven brandstof verbruik. Dit is allemaal alleen maar,om op papier de waarde's te behalen.

CDK

Forumguru
denk dat je het voor de warmte niet hoeft te laten, zo'n einddemper wordt niet heel heet.

s-line

Forumguru
Voor windgeruis zal het ook niet veel uitmaken. Anders zullen die gene die de platen niet hebben daar wel heel erg over klagen (maar dat zullen er weinig zijn denk in ons 14% landje):maakmegek:

paultie

Forumguru
Ik heb de platen links en rechts niet maar met 220 km/u op de teller vind ik het windgeruis niet om aan te horen.
<het enige nadeel van een dubbele uitlaat in een 2.0 tsi> :maakmegek:

s-line

Forumguru
Maar dat windgeruis zal echt niet door de uitlaatkappen komen hoor! Windgeruis is meestal gehoorbaar bij rubbers,zoals bij portieren en panodaken!

plas0108

Forumguru
Ik heb gister de sierstukken van Milotec binnen gekregen en meteen gemonteerd. Ze vallen mij zeker niet tegen! Helaas was het vandaag geen weer om te fotograferen. Zodra dat wel zo is dan zal ik de foto's plaatsen.

Tinto

Forumguru
Ik heb gister de sierstukken van Milotec binnen gekregen en meteen gemonteerd. Ze vallen mij zeker niet tegen! Helaas was het vandaag geen weer om te fotograferen. Zodra dat wel zo is dan zal ik de foto's plaatsen.
Ik ben echt benieuwd hoe de sierstukken eruit zien. Zowel uit de doos als gemonteerd.

Bovenaan Onderaan