Dat is te verwaarlozen en zul je niet eens merken denk ik.Let wel dat de rolweerstand hoger word wanneer de bodemplaten niet terug geplaatst kunnen worden.
scheelt weer peut!
Ik ben echt benieuwd hoe de sierstukken eruit zien. Zowel uit de doos als gemonteerd.Ik heb gister de sierstukken van Milotec binnen gekregen en meteen gemonteerd. Ze vallen mij zeker niet tegen! Helaas was het vandaag geen weer om te fotograferen. Zodra dat wel zo is dan zal ik de foto's plaatsen.
Ik ben ook erg benieuwd.Ik ben echt benieuwd hoe de sierstukken eruit zien. Zowel uit de doos als gemonteerd.
Die foto is alleen zichtbaar voor leden van die siteHelaas nog steeds geen foto's kunnen maken. Op de onderstaande link staat een foto zoals het er ongeveer uitziet. De foto is helaas wel een beetje donker.
http://www.skodacommunity.de/threads/auspuffblenden-superb-2015-280ps-tsi-nachruesten.103660/page-19
Waar gekocht??Ik heb gister de sierstukken van Milotec binnen gekregen en meteen gemonteerd. Ze vallen mij zeker niet tegen! Helaas was het vandaag geen weer om te fotograferen. Zodra dat wel zo is dan zal ik de foto's plaatsen.