Uitlaatsierstuk Superb III

Tuulster

Forumguru
Van namaak uitlaten.......:pardon::nono:

Net even een mail gestuurd naar Superskoda over wanneer ze de eindstukken krijgen van de Superb III. Had ik al eens eerder gedaan zie #23 in dit draadje.
Dit was de reactie die ik nu kreeg:

Hello,

we are sorry, but we are also still waiting for the exhaust tips for Superb III. They informed us that the exhaust tips will be available during 10-14days. We can do nothing, only wait.

Ben inmiddels ook op zoek gegaan naar andere eindstukken (nog niet zo makkelijk om een keuze te maken....) en vraag hier en daar een offerte op.

plas0108

Forumguru
Ik ben er nog niet uit of ze 'durf" te bestellen vanaf 1 foto die niet recht vanachter is genomen. Wie "durft" het wel?

paultie

Forumguru
Als ze de uitlaatstukken nu verchroomt of van RVS maken is het kwalitatief wat beter en zou ik ze er wel onder schroeven.

Ik ben erg benieuwd naar de eerste foto's op dit forum van iemand die ze op de superb heeft zitten.

carfreak24

Forumguru
Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen. Ziet er in mijn beleving te nep uit. Op basis van de foto een dikke duim naar beneden
Overtuigend komt ea niet over.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Van Hoften

Forumguru
Vandaag de originele (verborgen) uitlaat laten verwijderen en aangepast naar een dubbel uitlaat systeem. De eindstukken zijn een kwestie van smaak, logischerwijs vind ik ze mooi (er was een ruime keuze aanwezig). De auto ziet er ineens een heel stuk anders uit van achteren! Erg netjes gewerkt van PM Performance, Peter weet goed wat hij doet en werkt uiterst secuur. Een zeer tevreden klant dus!

Bijlagen

• 20160120_125208.jpg
    20160120_125208.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 308
  • 20160120_145824.jpg
    20160120_145824.jpg
    76,7 KB · Weergaven: 321
  • 20160120_172248.jpg
    20160120_172248.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 307

Tuulster

Forumguru
JA, erg strak eronder! :thumbsup:

Sterkt mijn gedachte dat er niet perse een trapeze vorm van een eindstuk onder hoeft.:D:jaja:
Overigens geen tweede demper laten plaatsen?

Was jouw auto nou ook een leasert of niet...... @Van Hoften

Van Hoften

Forumguru
@Tuulster: een tweede demper kan, maar dan zou het geluidniveau toenemen en daar vind ik het persoonlijk de auto niet voor (smaken verschillen). Daarbij zou er dan aanzienlijk meer knutselwerk bij komen kijken, omdat de splitsing zo'n beetje ter hoogte van de achterbank plaats moet vinden om van daaruit in een "V" naar links en rechts te gaan. Het kan allemaal, maar omdat de demper voor 90% achter de "diffusor" verdwijnt, vond ik het niet storend dat er rechts geen zit. Belangrijkste voor mij was dat het er mooi uit ziet, dat er een klein brommetje aanwezig is (bij 120/130 overigens nog steeds stil: alleen te horen bij acceleratie) en dat er rook uit de rechterkant komt. In alle drie de missies geslaagd voor mij.

En nee, het is geen lease auto. Ik ben ondernemer en heb de auto aangeschaft via mijn onderneming zonder lease. Dan kun je dit soort grappen uitvoeren.

Volgende staat klaar voor 5 maart: verlaging bij @Antera, plaatsen van spacers en een paar aanpassingen in de computer of hoe dat ook heet.

Tuulster

Forumguru
@Van Hoften ; helder verhaal. Hebben ze de afdekplaten weer teruggezet?

Ik heb dit ooit laten doen onder mijn Mazda 6. Uiteindelijk wil ik dit waarschijnlijk laten doen. Mijne is wel een Leasert dus ligt erg aan de uiteindelijke kosten....... Rustig aan het uitzoeken nog. :jaja:

01.jpeg

04.jpeg

cortrans

Forumguru
Donders wat een mooi gezicht. Die achterkant is gelijk veel stoerder.......(Al zou ik persoonlijk er het geld niet aan uit geven)

Bovenaan Onderaan