Uitnodiging Yeti in NL

Wasmachineman

Forumguru
Ik kan niet !!!!

Ik heb er ook 1 maar kan niet vanwege priveafspraak, wie wil :1761: ?

Ik kan hem uitdraaien en opsturen naar een liefhebber cq geinteresseerde.
Ze zeggen dat hij niet overdraagbaar is maar daar twijfel ik aan.
Wel RBW meenemen en misschien kunnen ze het zo checken.
En anders wil ik wel bellen maar dan met het risisco dat ze iemand anders zoeken ????

Beste Wasmachineman,
Van harte gefeliciteerd, jij bent een van de honderd gelukkigen die op 19-09-09 een proefrit in de Yeti kan maken bij de importeur in Leusden! Op deze dag kun je de Yeti zowel on- als off-road aan de tand voelen. Voor het off-road gedeelte is een spectaculair parcours opgezet.
De on-road proefrit voor jou begint om 16.00. Gezien het strakke schema die dag vragen we je minimaal 20 minuten voorafgaand aan de proefrit aanwezig te zijn. Mocht je met meerdere personen komen dan verzoeken we je met maximaal 3 personen te komen. Vergeet vooral je rijbewijs niet mee te nemen. Tevens willen wij je vragen deze bevestiging uit te printen en mee te nemen als toegangsbewijs. Deze uitnodiging is op naam en niet overdraagbaar.
Mocht je toch niet kunnen op de door jou aangegeven dag dan verzoeken wij je vriendelijk dit uiterlijk 2 dagen voorafgaand door te geven op nummer: 06 - 290 469 45.
Het adres is:
Zuiderinslag 14
3833 BP Leusden
Groet,
Autobedrijf Schipper

Exciter

Administrator
Bothje had mij aangeboden mij mee te nemen. Wat ontzettend vriendelijk is ie weer, deze Bothje....

Maar ik moet dan weer, ja, zoals altijd, als er wat leuks is, weer, potverdikkemme, weer

WERKEN!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGHHHHHHHHHH!!!!

Fabia

† In Memoriam
Ooh, ik heb zeker interesse. Had me ook opgegeven maar helaas niks gehoord. Ben alleen bang dat op de bonnevooi gaan erg riskant is. Denk namelijk dat Pon wel de uitnodiging checkt.

Ik ga er even vanuit dat je niet echt Wasmachineman heet, dus 'op naam en niet overdraagbaar' is in dat geval makkelijk te omzeilen met het excuus dat het je nickname is (en dan kan het dus iedereen zijn..)

MarcoO2

Forumguru
ik zou die gok wel durven nemen... je stelt ze voor een voldongen feit, en op zo;n dag willen ze toch niet negatief beginnen?

Wasmachineman

Forumguru
Mijn idee !
Ik hoor graag wie er wil en dan stuur ik de bon ruim vooraf op.
En er kunnen totaal 4 man / vrouw rijden dus weer een meeting ! Zonder mij !!!:407:

sador

Donateur
Heb net via de post ook een uitnodiging gekregenom op zaterdag 19-09 de proefrit met de Yeti te komen maken.

Ik heb van de week de Yeti al besteld, kan dus nu ervaren hoe hij in het echt rijdt.

Natuurlijk zullen er foto's gemaakt worden, en deze zal ik t.z.t. plaatsen.

Captain Hook

Forumguru
Ik heb net ook een uitnodiging per post gekregen.

Alleen Skoda/Pon blinkt weer niet uit in heldere communicatie. :confused:

De brief, gedateerd 11 september, begint met dat ze me uitnodigen voor een proefrit op 11 september 2009 (!). Ja dat was dus gisteren... :(

Aan het eind v.d. brief staat dat als ik niet kan op 18-09-2009, of ik dat dan wil laten weten!?

Dus die eerste 11-09-2009 zal wel een vergissing zijn?
Toen dacht ik, dan bel ik ff het telefoonnummer wat in die brief genoemd wordt, dan krijg je alleen een voicemail waarin je in kunt spreken dat je NIET komt.
Nee, beste Pon, ik wil juist weten wat nou de correcte datum is... :623:

cvegreen

Forumguru
We zullen hier heel binnenkort dus een heel aantal foto's van de yeti met allerlei camera's genomen te bewonderen vallen+ heel veel tekst van hoe hij er daadwerkelijk uitziet en rijdt natuurlijk . Ik kijk er in ieder geval naar uit . Ik heb de yeti al van in het begin een mooie auto gevonden.

Ik heb net ook een uitnodiging per post gekregen.

Alleen Skoda/Pon blinkt weer niet uit in heldere communicatie. :confused:

De brief, gedateerd 11 september, begint met dat ze me uitnodigen voor een proefrit op 11 september 2009 (!). Ja dat was dus gisteren... :(

Aan het eind v.d. brief staat dat als ik niet kan op 18-09-2009, of ik dat dan wil laten weten!?

Dus die eerste 11-09-2009 zal wel een vergissing zijn?
Toen dacht ik, dan bel ik ff het telefoonnummer wat in die brief genoemd wordt, dan krijg je alleen een voicemail waarin je in kunt spreken dat je NIET komt.
Nee, beste Pon, ik wil juist weten wat nou de correcte datum is... :623:

Ik heb een identieke brief gekregen. Ik zorg dat ik er vrijdagmiddag ben.

Hetzer

Forumguru
Apart, ik heb me ook vanaf den beginne, ingeschreven op de yeti-nieuwsbrief e.d, maar ik heb geen uitnodiging ontvangen :407:!

erg jammer, misschien was ik na de proefrit wel gelijk naar de dealer gerent om er 1 te bestellen..

Bovenaan Onderaan