Hetzer
Forumguru
Je hebt net een nieuwe Fabia!!!
tja, misschien is dat de rede waarom ik geen uitnodiging heb gekregen, toch typisch..
Je hebt net een nieuwe Fabia!!!
Ze kunnen toch ook niet iedereen uitnodigen?
tja, misschien is dat de rede waarom ik geen uitnodiging heb gekregen, toch typisch..
Vandaag, maandag tijdens kantoortijd, wordt er normaal opgenomen......Toen dacht ik, dan bel ik ff het telefoonnummer wat in die brief genoemd wordt, dan krijg je alleen een voicemail waarin je in kunt spreken dat je NIET komt.
Nee, beste Pon, ik wil juist weten wat nou de correcte datum is... :623:
Er staat in de brief 3 personen :722:, dat komt dat er volgens Pon tijdens het on-road rijden een begeleider meerijdt.En er kunnen totaal 4 man / vrouw rijden dus weer een meeting !
Maar volgens mij heeft de dealer geen compleet off-road parcours klaarliggen, en dat hebben ze in Leusden wel.Gewoon over een tijdje naar de dealer, kun je net zo goed een rondje rijden.
Yep, en er zijn een aantal brieven verstuurd met foute tekst erin. Dat wordt gecorrigeerd en opnieuw verstuurd zsm.Vandaag, maandag tijdens kantoortijd, wordt er normaal opgenomen......
Als ik het kort mag samenvatten gaan er van de 200 uitnodigingen voor vrijdag en zaterdag aanstaande, 8 naar leden van dit forum.
Sta je er niet bij vul de lijst dan aan.
Voor de wel gaanders vul de tijd in, kunnen we misschien nog een micro meeting houden.........
Vrijdag 18-9:
1300 Bothje
???? Captain Hook
???? RePoMan
Zaterdag 19-9:
???? freddy-a
???? Falcon ipv Wasmachineman
???? sador
???? jongedwin
1040 Fabia
Als ik het kort mag samenvatten gaan er van de 200 uitnodigingen voor vrijdag en zaterdag aanstaande, 8 naar leden van dit forum.
Sta je er niet bij vul de lijst dan aan.
Voor de wel gaanders vul de tijd in, kunnen we misschien nog een micro meeting houden.........
Vrijdag 18-9:
1300 Bothje
1420 RePoMan
1500 Captain Hook
Zaterdag 19-9:
???? Falcon ipv Wasmachineman
???? sador
???? jongedwin
1040 Fabia
1740 freddy-a
Laat je 'm wel heel voor Fabia?Zaterdag om 10.20 uur