Uitrusting gevarendriehoek

Skoda-MAN

Forumguru
Het komt er dus op neer dat je de gevarendriehoek (of een ander geschikt waarschuwingssignaal) wel bij je moet hebben

Dat bedoel ik dus met een ander geschikt waarschuwingssignaal, een apparaat van de Ac-tion heb ik ook.

Waarom maakt iedereen zich zo druk over pech onderweg? Bij mijn vorige auto deed ik dat ook niet en dat was een Roemeense Renault, nooit een probleem mee gehad. :thumbsup:
Nu heb ik een "echte" auto gekocht en neem allerlei voorzorg maatregelen. :deuk:
DAT KOMT DOOR HET LEZEN OP HET SKODA FORUM, HET LIJKT WEL EEN WONDER ALS JE ZONDER STORINGEN DE VOLGENDE ONDERHOUDSBEURT KAN HALEN :banghead:

Skoda-MAN

Forumguru
@EdK Ja, en hij heeft al 4 duizend km gereden. Alleen 1/4 liter olie (te weinig af fabriek) en ruitensproeiertank bijgevuld.
Moet ik me nu zorgen maken over het probleem dat de Skoda het zo goed doet? :D

EdK

Forumguru
enne geen probleem met je brandstoftank die meer inhoud heeft dan je meter aangeeft ???
enne die olie.... die heeft die dealer van je niet goed gecontroleerd tijdens de opleveringsbeurt.
Zou zeker een andere dealer gaan zoeken want deze weet niet waar hij mee bezig is...

en dat je weet waar de ruitensproeiertank zit, weet je het zeker ???
Niet toevallig je koelvloeistoftank bijgevuld ??

Wel veel plezier met het verder inrijden, want die 4K is net als dat dubbeltje in je broekzak en niets waard.....:deuk:

Bovenaan Onderaan