Ik heb letterlijk mensen ten grave gedragen die dachten dat ze ook zo'n stoere en goede chauffeur waren. Dat ze wel ff stoer die bocht doorkonden (maar het ijs aan de kant van de weg niet zagen en de afgrond in verdwenen, met vangrail en al). Die inhaalde in een flauwe bocht van de snelweg en het talud afduikelde. Die achter me zat te drammen om er voor bij te komen en vervolgens vol gas, opzij starend, in de kofferbak van de voorganger knalt (waar op de achterbank 2 kleine kinderen zaten). In slaap sukkelde (had geholpen kunnen zijn door de allernieuwste alert systemen) en 'm dubbelgevouwen tegen een betonnen pilaar parkeerde. En als laatste; eentje die remde op een versmalde rijstrook (met van die betonnen muurtjes), begint te slingeren en er finaal overheen vliegt en 'm op tegen-rijbaan parkeert.
<knip>
Rij veilig, truste, en gezond weer op.:xyxthumbs:
Hoe krijg je in vredesnaam zulke beelden van je netvlies en uit je gedachten? Ik zou geloof ik continu slaapstoornissen hebben van zulke ervaringen! Blijkbaar gaat jou dat iets gemakkelijker af?