uitzetten gordelalarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skombi

Actief lid
@MM.

Heb jij dan een piepje nodig om je verantwoordelijk te kunnen gedragen in het verkeer??
Een piepje laten verwijderen is volgens mij echt wat anders dan je gordel niet omdoen.

Wat doe je toch moeilijk man. Van Airbags heb je geen last en van een irritant piepje wel als het even niet nodig is om je gordel om te doen. Ik bepaal of ik een gordel om wil doen. Ik ben prima in staat om acties vs gevolgen af te wegen.
Misschien kun jij een piepje in laten bouwen die je er aan herinnert in je spiegels te kijken bij elke bocht. Is ook levensgevaarlijk als je dat niet doet en toch doe je het waarschijnlijk ....zelfs zonder levensreddend piepje.
Mijn vraag is beantwoord en van mij mag dit topic gesloten worden.

Matra_Murena

Actief lid
Geef mij het systeem van VW dan maar, daar blijft de Passat gewoon netjes op de handrem totdat je de gordel om hebt.

Een piepje verwijderen is inderdaad niet zo erg om te laten doen, maar je er zo erg aan ergeren dat je liever naar de dealer gaat, formulier ondertekend en op je auto staat te wachten terwijl het veranderd wordt in plaats van simpelweg de gordel even aan te doen getuigd mijns inziens niet van een goede insteek.

Natuurlijk kun jij diegene zijn die dit inderdaad doet omdat hij af en toe op zijn eigen erf zijn wagen een stukje moet verplaatsen, maar ik ben bang dat de meesten die dit laten doen gewoon een hekel hebben aan het dragen van een gordel en dus nu zonder piep kunnen gaan rijden.

En dan nog, als je even de auto uit de garage langs de weg wilt zetten en dan de piep irritant vind kan je nog net die onoplettende medeweggebruiker tegenkomen die vol met 70 km/h vol tegen je aan rijdt.

Conclusie: Je moet het zelf weten als je dit uit wilt laten zetten, maar als het echt om kleine stukjes gaat lijkt het mij persoonlijk sterk dat iemand de moeite neemt om in plaats van het piepje te accepteren de moeite neemt om dit uit te laten zetten. Is het omdat ze zonodig toch zonder gordel willen rijden vind ik het ronduit belachelijk dat ze dit risico willen nemen en er zelfs moeite voor doen om dit comfortabel te kunnen doen.

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Geef mij het systeem van VW dan maar, daar blijft de Passat gewoon netjes op de handrem totdat je de gordel om hebt.

[/ QUOTE ]
Ook hiervoor is natuurlijk snel een papiertje te ondertekenen
wink.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />
Conclusie: Je moet het zelf weten als je dit uit wilt laten zetten

[/ QUOTE ]
Dank u.

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Het lijkt hier wel de ene wijze vader na de ander zeg,
grin.gif