Toch gebeurt dat ook gewoon bij benzine en diesel want met een zakelijke tankpas worden vaak kortingen gegeven door de brandstofmaatschappijen. Als particulier heb je die dan niet. En je hebt via de ANWB en United Consumers ook kortingsregelingen voor particulieren. Dus het komt overal uiteindelijk toch weer op hetzelfde neer.Het is toch van de zotte dat je bij benzinepomp met een Rabobank pas meer betaald voor dezelfde benzine als degene na jou komt met een ING pas. Dat gebeurd er nu ook met al die honderden verschillende laadpasjes, verschillende tarieven, al dan niet met creditcard card of hoe je ook kunt betalen. Iedereen betaald iets anders.
Ik vind dit echt nergens op slaan. De afgelopen 15 jaar buitenland al nooit meer los geld gepind en altijd met de bankpas kunnen betalen. Contant geld is al langer dan je denkt achterhaald en heeft met de corona helemaal een snelle duikvlucht genomen.…In het buitenland kun je vaak niet eens tanken met een bankpas en heb je contant of een creditcard nodig…
Het is toch van de zotte dat je bij benzinepomp met een Rabobank pas meer betaald voor dezelfde benzine als degene na jou komt met een ING pas. Dat gebeurd er nu ook met al die honderden verschillende laadpasjes, verschillende tarieven, al dan niet met creditcard card of hoe je ook kunt betalen. Iedereen betaald iets anders.
Leuk, en dan te bedenken dat de publieke palen allemaal hun communicatie doen met 4G !Wat wel lastig is dat je om te laden via de app moet activeren en dan sta je ergens zonder internet.
Maar die RFID kaart werkt met de zelfde controller in die paal als waar de GSM antenne / netwerkkabel op gemonteerd zal worden.wel te starten met de RFID-kaart en niet met de app omdat de telefoon niet werkte.
niet met de app omdat de telefoon niet werkte.
Ik neem aan dat dit een tikfout is?Het blijft bizar dat je met een Rabobank pas meer of minder voor je benzine betaald dan met een ING pas of creditcard.
Dat was cynisch bedoeldIk neem aan dat dit een tikfout is?
Want ik heb nog nooit meegemaakt dat brandstof een andere prijs heeft dan dat wat bij de pomp is aangegeven en dat dat niet afhangt van het gebruikte betaalpasje...
Je bedoelt waarschijnlijk elektra i.p.v. benzine?