hemi24
Forumguru
Nu wachten op een paar centen om of te tunen of de zaak schoon te laten maken met walnutblasten (als dat nodig zou zijn)
Als je zelf twijfelt zou ik het geld voor het laatste mooi op zak houden…
Nu wachten op een paar centen om of te tunen of de zaak schoon te laten maken met walnutblasten (als dat nodig zou zijn)
Dan blijkt maar weer dat de zweep erover ook hier weer werkt....de motor bergop echt moest werken draaide de motor steeds beter en verdween het nukken.
Tja, daar was ik al bang voor. Je kan ook iets leuks ver weg plannen voor het bedrag van het blasten...Dat gaat n uitdaging worden. Ik rijd <8000 km op jaarbasis, vnl. een retourtje van 30 km in het weekend en sporadisch naar Brabant.
De jaren met meer dan 50K/jaar liggen ver achter me.
Voor 300 eurie blasten kun je ook met deze prijzen nog een aardig ritje blazen hoor.....Al hoewel dat met de huidige brandstofprijzen moeilijker wordt.
Afgelopen week met de Trevis van mijn vrouw 185 km bijna aan een stuk gereden en daarna de olie ververst.Lange ritten van een paar honderd km maken zodat je motor goed echt goed warm wordt. Dat doet vaak veel goed.
Wat het resultaat betreft: je kunt het eigenlijk pas goed beoordelen als je 5-6 weken en een paar wasbeurten verder bent, dan weet je of het inderdaad een poosje mooi blijft, of dat je het er zo weer van af wast. (En bij gebruik van de wasstraat verdwijnen glaze, sealant en wax veel sneller)Na wat zoek-en leeswerk afgelopen dagen mijn auto in de handen van Peter Poets (je verzint 't niet) gegeven.
Moet zeggen dat t een hap geld was, maar ik krijg t niet zo netjes.
Er zit een glaze van Caraat op nu....