Past dat ook op de golf7?Besteld op www.online-teile.com en daar Audi kiezen. Kostprijs incl. Verzending naar België 69,02 euro
Past dat ook op de golf7?
Bedankt!
Het krikpunt die i.p.v. de twee doppen komt (achterzijde), begrijp ik. Die andere heb ik nog niet helemaal scherp.. Komt waarschijnlijk omdat de foto's vanuit verschillende hoeken zijn gemaakt.
Maar is er verschil in een RS bodem en de "standaard" O3 want de foto hierboven lijkt de bodem ook met dat zwarte plastic anders dan in post #18 van dit topic Plastic lijkt bij de RS hoger en de gat afstand anders?
Morgen meet ik de hartafstand van de doppen eens op. Volgens mij staan deze korter bij elkaar dan de foto's van de bodemplaat hier in dit topic.Dan zou ik de hart-hart afstand van de gaten moeten opmeten. Lijkt me sterk dat de RS een andere bodemplaat heeft.
Wel rekening mee houden dat de vrije hoogte voor de rolkrik na montage van de krikpunten slechts 115 mm bedraagt. (Gemeten bij mijn RS die standaard op zijn pootjes staat). Mijn rolkrik heeft 135 mm nodig en kan er dus niet onder.Da's dan weer spijtig. Het is wel zo dat de modificatie van de voorzijde het meest urgent is. Op de achterkant kun je de krik wel plaatsen (met bescherming).
Helaas werkt die link niet bij mij!Is inderdaad hetzelfde als Golf 7 en Leon.
Met dit lijstje zou het moeten lukken:
8V0804631A x2
8V0802847A x2
8V0802845 x1
8V0802846 x1
8V0825271 x1
8V0825272 x1
En nog de link:
https://www.drive2.ru/l/7765834/
Wellicht browser probleem? Zojuist gelinkt en werkt nog steedsHelaas werkt die link niet bij mij!
kan ook op werk firewall liggen.Wellicht browser probleem? Zojuist gelinkt en werkt nog steeds
In deze handleiding zitten de schuinse plastiek blokken niet maar wel een rubber dop die in de plaats komt van de plastiek dop in de carrosserie.Hier nog de complete montage handleiding voor specifiek de O3 (in het Duits) en met de nummers zoals eerder al door mij gepost