Krijg het niet voor elkaar
Ik neem een dop 32 en plaats de rubber dop hieroverheen; dus de achterkant van de dop waar normaal de ratel op gaat zit in het rubber, dan is de binnenkant van het rubber dus ondersteunt en kan deze niet vervormen wanneer ik hem met de krik erin wil persen. Want eerder vouwde het puntige deel van het rubber naar binnen namelijk. Nu kan dat niet dus ging ik er vanuit dat het nu wel zou gaan lukken.
Diameter van het gat in de auto is 30mm. Het rubber is op de plaats waar hij moet zitten, dus de groef zeg maar, ook 30mm. Dus met het erin persen zou het gat in de groef moeten vallen van het rubber. Maar als ik hem met de krik erin wil persen valt hij er gewoon weer uit. Alsof hij misschien niet diep genoeg is ? Ik begrijp er geen moer van. Heb er vet aan gesmeerd in de hoop dat hij beter erin glijd maar dat helpt ook niet.
Ik krik vervolgns de auto mer de dop omhoog, het rubber zit dan helemaal strak tegen de bodem aan, en dan laat ik de auto weer zakken en dan valt die rubber dop er meteen uit...
Enige wat ik nog kan proberen is juist een smalle dop te nemen die dan als een punt kan werken en het dubber misschien wat vervormt met het opkrikken. Zou ik alleen wel even moeten oppassen dat ik niet de auto te hoog krik dat ik met de dop door het rubber heen ga in het gat van de auto..
Wat een gedoe zeg.. even een paar krikpuntjes plaatsen..