Kweetnie
Senior Member
- vent stand bij auto (CC) aan
Wat doet deze optie precies
- vent stand bij auto (CC) aan
Wat doet deze optie precies
Dan is verkeersbordenherkenning inderdaad de optie om erbij te nemen. Heb al genoeg Kodiaqs gecodeerd om derest van de opties erbij te krijgen.En de goedkoopste manier om die camera te krijgen is de verkeersbordherkenning (€70,-)? Dat klinkt goed. De SB heeft al Blind Spot detectie, ACC is niet duur, maar lane assist, grootlicht assistent en traffic jam assist kosten je een vermogen.
Klopt, ik heb nog even gekeken om achteraf de camera te laten monteren. Maar dan kom je al snel uit op 500 euro ofzo gezien het feit dat je ook een andere voorruit nodig hebt. Als ik dit eerder had geweten dan had ik zeker verkeersborden herkenning toegevoegd voor 70 euro. Dit kost je voor op het totaal van je maandelijkse leasebedag een paar centen.Dan is verkeersbordenherkenning inderdaad de optie om erbij te nemen. Heb al genoeg Kodiaqs gecodeerd om derest van de opties erbij te krijgen.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
500 is nog wel vrij goedkoop. Ik ben al gauw tegen de 1000 kwijt voor mijn Audi.Klopt, ik heb nog even gekeken om achteraf de camera te laten monteren. Maar dan kom je al snel uit op 500 euro ofzo gezien het feit dat je ook een andere voorruit nodig hebt. Als ik dit eerder had geweten dan had ik zeker verkeersborden herkenning toegevoegd voor 70 euro. Dit kost je voor op het totaal van je maandelijkse leasebedag een paar centen.
De camera en de kabelboom zijn de kosten niet. De vooruit is niet goedkoop als je deze zelf wilt bestellen. Ik heb nog niet eens de kosten voor het inbouwen meegerekend. Met inbouwen zal het wel tegen de 1000 euro aanlopen ja.500 is nog wel vrij goedkoop. Ik ben al gauw tegen de 1000 kwijt voor mijn Audi.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
En de goedkoopste manier om die camera te krijgen is de verkeersbordherkenning (€70,-)? Dat klinkt goed. De SB heeft al Blind Spot detectie, ACC is niet duur, maar lane assist, grootlicht assistent en traffic jam assist kosten je een vermogen.