Ik zit in Voorburg. Mail staat hieronder.Ik zoek iemand die mijn kodiaq scout kan coderen in omgeving Rotterdam of Utrecht. Wie kan er helpen?
Ik zoek iemand die mijn kodiaq scout kan coderen in omgeving Rotterdam of Utrecht. Wie kan er helpen?
Ik zit in Voorburg. Mail staat hieronder.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ben iedere dag bezig met auto's. Dus afhankelijk van de planning kan het ook overdag ja. Stuur even een mail naar rainesh at hotmail .comWanneer zou je tijd hebben en kan dit ook overdag? Dan kan ik doorrijden uit mijn werk...
Ik vind dat ook best irritant. Ben gewoon om m'n kilometerstand te noteren na elke tankbeurt, maar dan mag ik niet reeds het contact hebben aangelegd, want dan is het nergens meer te zien. Beetje ridicuul, maar goed: first world problem, dat is duidelijk...
Cruise control even helemaal uitzetten (kan ook na het starten), dan verschijnt daar - linksonder in de maxidot - de totaal km-stand.Ben gewoon om m'n kilometerstand te noteren na elke tankbeurt, maar dan mag ik niet reeds het contact hebben aangelegd, want dan is het nergens meer te zien.
Kan je iets meer uitleg geven over deze functionaliteit?
hebben we nu uitgevonden hoe dit te activeren.
Nee helaas niet standaard....is dit niet standaard dan? Ik heb beide opties gewoon standaard op mijn Amundsen zitten....