Hoe doe je dat met odbeleven aub ? Da's het enige sta ik nog mis.Ter info; Sportline 2020 model, kan je de kofferbak sluiten met sleutel.
Hoe doe je dat met odbeleven aub ? Da's het enige sta ik nog mis.Ter info; Sportline 2020 model, kan je de kofferbak sluiten met sleutel.
Geen idee - is af-fabriek zoHoe doe je dat met odbeleven aub ? Da's het enige sta ik nog mis.
Ter info; Sportline 2020 model, kan je de kofferbak sluiten met sleutel.
Ja correct.Maar wel enkel binnen een bepaalde afstand - zo uit het hoofd 2 meter van de wagen af.
Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat je de rem in moet trappen om de auto van de handrem te halen?
Je hoeft toch ook niet eerst de rem in te trappen om de Hill Hold uit te schakelen?
Dat is om het te activeren. Je hoeft niet eerst op de rem te trappen om aan te geven dat Hill Hold er af mag.
Waarom hebben ze dat bij de parkeerrem anders gedaan? Ik druk die hendel naar beneden en als ik gas geef, mag de auto rijden. Op dezelfde manier als ik 's ochtends wegrij.
Is bij MY2018 Style Business ook al. Wanneer je een elektrische kofferklep hebt, kun je die openen (grote afstand) en sluiten (binnen 2m van de klep) met de AB.Ter info; Sportline 2020 model, kan je de kofferbak sluiten met sleutel.
Is bij MY2018 Style Business ook al. Wanneer je een elektrische kofferklep hebt, kun je die openen (grote afstand) en sluiten (binnen 2m van de klep) met de AB.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met veiligheid tegen beklemming van bijvoorbeeld vingers. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je binnen 2 meter bent, je op dient te letten wat er in de buurt is en dat je kan waarschuwen of de klep zelf kan tegenhouden.
heb ik vorige week ook aan @Rainesh gevraagd, maar was volgens hem niet mogelijk...is het ook mogelijk op op MY2020, die irritante melding van Let Op Motor draait via VCDS uit te zetten? dit als ik in de auto zit, hem in de P stand zet. stationair loopt en ik heel ff wil uitstappen.
Alleen het nut van sluiten binnen 2m zie ik niet zo....
Dat zal inderdaad de reden zijn, maar op zich een beetje belachelijk...
...Ik stoor me hier ook aan, maar zal het moeten accepteren
Is zo belachelijk...