Ik weet dat mijn moeder er de gootsteen vroeger mee schoonmaakte, maar daar doel je vast niet op. Maarrehh, wat is dat?Is vim er makkelijk af te halen?
Ik weet dat mijn moeder er de gootsteen vroeger mee schoonmaakte, maar daar doel je vast niet op. Maarrehh, wat is dat?
Vraagje, wie van de heren die VID kan vrijschakelen voor de S3 zit het dichts bij Rotterdam? Ik krijg volgende week donderdag mijn S3 Combi geleverd met Columbus en dat is eigenlijk het eerste wat ik will laten doen, ook voor coming home & leaving home alleen de DRL samen met mistlichten laten branden en niet via de xenon lampen. Wij kan mij denken jullie het snelste helpen?
WOW, dat zou nog eens geweldig zijn als dat zou kunnen. Ik stel mijn wagen straks beschikbaar als proefkonijn als iemand dit zou willen proberen om het decoderenHeeft iemand al uitgevonden of de kleuren van de led sfeerverlichting kunnen worden aangepast? Volgens de folder is het beperkt tot warm-wit, groen en blauw. In de Seat Leon is het wit en rood, maar daar is het al gelukt om via vagcom andere kleuren in te stellen.
Hmmm interesante wens om blacklight in je auto te willen hebben.Blacklight! Bekijk bijlage 43789