Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Antera is het sinds MJ2022 nog steeds mogelijk om door verkeersbordherkenning als optie te hebben achteraf ook de lane assist en traffic jam assist vrij te schakelen via VCDS? Net zoals we deden met mijn MJ2017...
@Antera is het sinds MJ2022 nog steeds mogelijk om door verkeersbordherkenning als optie te hebben achteraf ook de lane assist en traffic jam assist vrij te schakelen via VCDS? Net zoals we deden met mijn MJ2017...
Traffice jam assist niet meer wegens andere camera en TSR heb ik nog niet geprobeerd alleen lane assist. de autos die kwamen hadden namelijk meestal wel TSR maar geen Lane assist
Goedemorgen, ik heb sinds kort een Super uit 2018 sportline. Nu wil ik graag mijn dvd laten vrijschakelen. Heeft iemand een idee of adres waar ik dat kan doen in de omgeving van Amsterdam. Hoor graag… gr Jeroen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.