Rainesh
Forumguru
Tuurlijk. Antera (en ik) doen Audi, VW, Seat en Skoda@Antera, kun jij ook in een seat wat dingen doen?
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Tuurlijk. Antera (en ik) doen Audi, VW, Seat en Skoda@Antera, kun jij ook in een seat wat dingen doen?
Gewoon oordoppen in die oren proppenMijn slapende kinderen schrikken zich altijd de pleuris
Nope hardwarematigIk heb zojuist een nieuwe O3 besteld, businessline zonder matrix led koplampen. Wel alles led, dat dan weer wel.
Nu vroeg ik mij af, die dynamische knipperlichten... ik heb zo'n vermoeden dat dit een software-matige aanpassing is. immers, achterlichten zijn met en zonder full-led matrix koplampen, allemaal LED..
Iemand VCDS ideeen al hierover?
Daar was ik al bang voor....Nope hardwarematig
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Gaat toch om een s3?Ik heb zojuist een nieuwe O3 besteld, businessline zonder matrix led koplampen. Wel alles led, dat dan weer wel.
Nu vroeg ik mij af, die dynamische knipperlichten... ik heb zo'n vermoeden dat dit een software-matige aanpassing is. immers, achterlichten zijn met en zonder full-led matrix koplampen, allemaal LED..
Iemand VCDS ideeen al hierover?
Daar was ik al bang voor....
Drive mode select kan ik ook niet kiezen,
Is dit nog aanpasbaar met VCDS?
Niet zomaar aan te passen.@Antera ik zou graag willen weten of je de ACC snelheid kan aanpassen. Ik rij de SKODA Superb v3 met ACC alleen de maximale snelheid is 160. Nu maakt dat in NL niet heel veel uit daar je niet harder mag dan 130. Maar omdat ik veel in Dld rij lijkt het me makkelijker om deze omhoog bij te stellen naar bijv Max 200.
Niet zomaar aan te passen.
- soms een ander radar nodig
- FeC code en parametrisering