Even terug naar het onderwerp van het topic,
Is het mogelijk om de automatische kofferdeksel sluit functie werkbaar te krijgen op de schakelaar in de middenconsole ?
Ik heb zo'n mooie electrische achterklep. Over het algemeen gebruik in de knop op de sleutel om deze van een afstand te openen (bij het naderen van de auto), en door de knop in de binnenzijde van de klep te drukken sluit ik deze weer. Soms gebruik ik ook de knop op de sleutel voor het weer sluiten (lang ingedrukt houden bij geopende klep, en werkt alleen als je bij de achterkant staat).
Op de middenconsole zit een toffe knop waarmee je de klep kunt openen. Erg handig, bij het uitstappen druk je erop en eer dat je bij de achterkant bent staat de klep mooi open. Sluiten gaat echter niet. En dat is jammer. Ik heb al een paar keer (per ongeluk) op de knop gedrukt terwijl ik stil stond (verkeerslicht of parkeerplaats) tijdens het oppoetsen van dat hoogglans plastic (ja ja ik heb een glim-fetisch, kan niet zo goed tegen stofjes en vette vingers). Ook hebben mijn dochters deze knop ontdekt en vinden het erg grappig dat papa dan ietwat verhit uit kan stappen om de klep dicht te maken.