In het filmpje wordt het niet duidelijk, maar er zal vast een reden zijn dat de versies zonder SMA geen wimpers hebben?
Ja dat heet marketing. Waarom is dat doorgetrokken streepje zo belangrijk voor je? Juist, en daarom maken ze dat "exclusief". Ik ben er bij de wimpers niet van overtuigd dat het puur exclusiviteit is. Het zou zomaar een echte functie kunnen hebben. Dat is wat ik helder probeer te krijgen. Zou toch jammer zijn dat je tegenliggers verblind worden omdat je zo nodig de wimpers aan wilde hebben met de DRL en daardoor de SMA niet correct meer functioneertVerschil moet er zijn!
Waarom heeft een Ambition geen doorgetrokken Led achterlichten en een Style wel? Omdat er verschil moet zijn......
SMA moet je activeren door de hendel voor de richtingaanwijzer naar voren te duwen. Deze staat dus niet standaard geactiveerd na het starten van de auto. Wellicht wel via VCDS aan te passen, maar 'af fabriek' dus niet het geval.Zou toch jammer zijn dat je tegenliggers verblind worden omdat je zo nodig de wimpers aan wilde hebben met de DRL en daardoor de SMA niet correct meer functioneert
Of zullen we er SMLA van maken Anyway; het gaat om de Smart Light Assistentis het nu SMA of SLA?
Typfoutje... Moet natuurlijk SLA zijnis het nu SMA of SLA?
Je hebt de wimpers denk ik niet in het echt gezien die geven meer een optisch licht dan gericht licht, de drl is echt fel standaard ,het is meer effect zo wie zo heb ik het schema van de lamp en cursus materiaal en info van de chef werkplaats daar in staat de werking uitgelegd van het systeem dat zeker niet via wimpers werkt , haha die zitten in elke auto (superb 3) echter de leds zitten er niet in.
In deze video zie je hoe mooi het smartlight systeem isWerkt ech bizar goed fors beter licht, de wimpers branden altijd met licht aan dus los dat ze niets doen als optisch want de werking gaat met een spiegel kap die over de xenon lamp zit die er over heen kan schuiven om zo het licht beeld te verschuiven (maskeren zoals ze het technisch uitleggen) dit alles door je front camera en licht sensors gestuurd.
Kost wat maar heb je ook wat