@Tuulster dat komt mooi uit dat je de achterlichten mee wilt laten branden met het vrij schakelen van de wimpers, want als je de wimpers mee aan wilt zetten in dagrij verlichting stand dan gaat de achterverlichting automatisch mee aan als consequentie. Mijn dealer heeft dat voor mij gedaan. Koplampsproeiers heb ik minder frequent laten zetten, elke keer die snotneus voorop vond ik geen gezicht en ik boet er qua functionaliteit niet door in m.i. Comfort knipperen staat bij mij op 4 keer en bevalt goed. Trouwens @Tuulster, ik heb de kofferruimte LED verlichting van Superskoda ook gemonteerd, wát een bak licht komt daaruit zeg! Bizar gewoon! De kleur licht had van mij iets warmer gemogen.Zaterdag langs bij Mark (@Antera) voor het verlagen van mijn Sup III.
Hij gaat meteen wat aanpassingen doen via VCDS Topper!!
Heeft er iemand hier nog een briljante toevoeging aan deze lijst nu de auto toch bij hem aan de stekker ligt?
Is deze optie ook mogelijk bij een F2???? 3x vind ik ook net te weinig eigenlijk????5 is best veel. Ik heb voor 4 gekozen. Anders zouden bijvoorbeeld medeweggebruikers kunnen denken dat je 2 banen opschuift in plaats van 1 omdat je nog knippert als je 1 baan bent opgeschoven.
- Start/Stop standaard uitschakelen bij start of laatst gekozen instelling opslaan in geheugen
Wil je hiermee zeggen dat als je - zoals ik - verkeersbordherkenning hebt, dat lane assist en smart light zijn te activeren? Of is hier nog meer hardware voor nodig ??Wel wens maar niet doen/mogelijk:
- DVD speler vrijgeven tijdens rijden (40,- dus kids kijken maar op de Ipad!)
- Koplampsproeiers minder vaak (Advies is niet doen)
- Afstand sluiten klep met afstandsbediening vergroten (Niet mogelijk)
- Smartgate activeren (Niet mogelijk)
- Smart light activeren (Niet mogelijk zonder camera…)
- Verkeersbordherkenning activeren (Niet mogelijk zonder camera…)
- Lane assist activeren (Niet mogelijk zonder camera…)
Ook bij een F2 is dit in te stellen.Is deze optie ook mogelijk bij een F2???? 3x vind ik ook net te weinig eigenlijk?
@Tuulster inderdaad heb ik smart light assist en verkeersborden herkenning m.b.v. de camera unit achter de middenspiegel. Dus de wimpers brandden origineel al met dimlicht/xenons aan. Nu dus ook met dagrij verlichting en ook bij parkeerlicht.@Giant
Die koplampsproeiers kreeg ik van @Antera geadviseerd niet te doen.... zal zaterdag eens vragen hoe en wat.
Jij hebt als optie al Smart light er op genomen toch? Jouw Xenons hebben standaard al de wimpers. Ik heb dat niet dus ik hoop er zaterdag achter te komen of de wimpers te activeren zijn zonder Smart light......en of de achterlichten dan wel of niet mee schakelen maakt me niet uit, ik wil die wimpers heeeeeeel graag aan!!