MarsMars
Senior Member
Ik heb dit tegen mijn raam aangeplakt zitten:
- Ik zie een camera
- Ik zie twee stippen (de 'ogen' ??)
- En nog iets aan de achterkant van de achteruitkijkspiegel
Ik heb dit tegen mijn raam aangeplakt zitten:
Ja, en, dus, nu?Volle Bingo! Jij hebt een camera aan boord! @MarsMars
Niet scherp inderdaad, was een aanvulling van Tassin. Ik erger me dood. Icm DSG duurt het te lang voordat ie in beweging komt.
Ook bekend bij @Antera deze instelling hoorGrappig zeg, hoe heb je dat gedaan dat wil ik ook graag instellen, start stop heb ik definitief uit veel beter inderdaad met dsg slaat hij direct af , ook met warme motor als je flink hebt doorgereden etc.
Zou je dit met ons willen delen met de juiste vcds stappen
Mooi werk zeg!
Jammer van de achterklep; tis wel mogelijk op een ander manier, door bekabeling aan te passen; zie duits forum post 42
(Foto)
Dat gaat hier ook op t lijstje... Dat wordt van t voorjaar even langs breda hahaha
Is dus niet aan te passen via VCDS?Kan je via VCDS de instellingen aanpassen betreffende de 12V aansluitingen. Ik heb hier al gelezen dat de Skoda stroom blijft voorzien nadat de wagen is afgesloten. Dit is ook zo bij mijn Octavia.
Aangezien ik mijn Coyote constant in laat steken is dit vrij ambetant omdat de functie automatisch afsluiten/opstarten niet werkt omdat hij continu stroom krijgt. Hierdoor moet ik telkens bij het vertrekken de usb kabel in en uittrekken zodat hij opstart. Daarom vraag ik me af of je dat kan aanpassen dat bij de start van de motor er stroom komt op te staan en wanneer je de wagen afzet hij geen stroom meer geeft aan de 12V stekker?