VCDS mogelijkheden

carfreak24

Forumguru
Zou ik dan wat over het hoofd zien ? :bloos:
Ik kan bij de eigenschappen van de DCC het profiel 'aangepast' instellen, maar switchen tussen comfort, sport of normaal mbt de ACC maakt niet of nauwelijks verschil. Ik zal morgen even wat meer spitten of er op een andere plek meer instellen zijn.

RefleCs

Forumguru
Hmm vreemd. Ik had met de 1.6 echt de indruk dat het verschil maakte. Maar zoals ik al zei het was bij een proefrit.

paultie

Forumguru
De acc afstand/reactie (niet te verwarren met dcc) kan je op de cruise controle handel bedienen met het kleine handeltje wat bovenop de handel zit.
In de maxidot zie je dan ook de afstand tot de Skoda in het scherm groter danwel kleiner worden.

Ook kan je dit via de mib Columbus regelen zodat hij de vorige instellingen vasthoud. (Weet alleen niet meer exact uit m'n hoofd waar dat precies zat)

Schep

Forumguru
Danku.
De meest briljante melding vond ik nog wel dat ik het schuifdak moest sluiten in verband met de luchtweerstand.
Lever dan geen schuivend panoramadak als het allemaal zo slecht voor het milieu is!

Ik had dit op mijn Golf ook, en de A6 van mijn vader kon ook boos worden op een open raam, maar die waren minder drammend dan de Skoda, heb ik het idee.

paultie

Forumguru
Is het mogelijk om lane assist aan te zetten als je deze niet besteld hebt, maar wel nummerbordherkenning hebt? @Antera?

We hebben het bij mij geprobeerd. Niet gelukt helaas. Heb ook alleen verkeersbordenherkenning en geen lane assist. Het is even wachten op Ross-tech en een nieuwe versie van VCDS omdat er wat bitjes vertaald moeten worden. Mogelijk dat het dan wel lukt.

Hebben jullie geen nummerbord herkenning dan? :yeehaa:.....ik bedoel idd verkeersbordenherkenning. Ps. Kan de stoelverwarming in de laagste stand lager worden ingesteld? Krijg een beetje een worstenbroodje gevoel :angry:

Antera

Donateur
@RobvandenHurk De stoelverwarming kan op de Octavia aangepast worden ik heb nog niet gekeken of dit ook mogelijk is op de SuperB. Zal er eens naar kijken als er weer eens een komt met die optie

Bovenaan Onderaan