VCDS mogelijkheden

cortrans

Forumguru
Bij mijn Fabia II blijft inderdaad de constante 12 Volt continu aan staan. Erg lastig inderdaad, omdat ik nu continu vergeet de stekker er uit te trekken van de telefoon oplader.
Er zit inderdaad geen vertraging op zoals de radio die na een half uur of zo uit gaat.....

Canon-Eye

Forumguru
Daar ben ik nou juist wel blij mee: het stelt mij in staat om de tomtom aan te laten staan als ik ergens langer dan 2 c.q. 2,5 uur blijf (en ik 'm eigenlijk al even aan de pc had moeten hangen om de gpsquickfix op te halen).
De telefoonoplader in de auto gebruik ik maar zeer incidenteel, die ligt meestal in 't kastje.

plas0108

Forumguru
Kleuren van de Led strips aangepast naar Rood en Wit/Paars (witter was helaas niet mogelijk)

Bekijk bijlage 45255
Bekijk bijlage 45256
Bekijk bijlage 45257
Bekijk bijlage 45258

Net ook even gespeeld met de LED-strips. Bij mij zijn de opties nu:

- Fel rood
- Paars
- Fel blauw

Altijd leuk iets aanpassen waarvan meteen het resultaat zichtbaar is en ...... niets kost (behalve tijd). Snel maar weer opzoek naar iets nieuws. Iemand nog iets gevonden om met VCDS aan te passen wat nog niet in dit topic besproken is?

D

Deleted member 20754

Kan lane assist worden vrijgeschakeld als je alleen de camera hebt vanuit het pakket travel assist?
Of Adaptive cruise control, deze maakt gebruik van de radar voorin, maar front assist zit al standaard op de superb welke ook gebruik maakt van dezelfde radar?

barthoefs

Senior Member
Kan lane assist worden vrijgeschakeld als je alleen de camera hebt vanuit het pakket travel assist?
Of Adaptive cruise control, deze maakt gebruik van de radar voorin, maar front assist zit al standaard op de superb welke ook gebruik maakt van dezelfde radar?
Dat wil ook weten

tritus

Senior Member
Zover ik weet kan dit niet. Ik dacht dat je een andere radar nodig hebt of een ander "oog" nodig bij je voorruit. En volgens mij heb je dan ook een extra hendel bij je stuur.

Weet wel dat als je laneassist hebt, je ook verkeersbord herkenning kunt aanzetten. Heeft ook weer met dat oog achter de voorruit te maken.

paultie

Forumguru
Lane assist moet activeerbaar zijn idd heb de nodige mogelijkheden hier aanwezig om dit bij een gewenst proefkonijn te testen. :-)

Ben graag proef konijn. Volgende week heb ik het even druk maar de week erna kan ik evt wel even langswippen. Kunnen we gelijk evt verlaging bespreken ;)
En misschien toch nog eens in de wimpergate duiken. :D

Dietercaus

Nieuw lid
Oow. Da wist ik niet al bedankt voor de info .ben wel benieuwd naar de wimper mogelijkheden ik blijf dit zeker volgen

Is de smart light assistent aan te zetten met Vcds? Ik heb wel de optie verkeersbordenherkenning besteld op de style bl uitvoering.

carfreak24

Forumguru
Vandaag weer een tijdje met de ACC aan gereden. Wat me telke male stoort aan het systeem is de wat tamme en trage manier waarop deze de snelheid weer oppakt als de ruimte tot de voorligger weer toeneemt.
Kortom is de reactiesnelheid of de mate van acceleratie aan te passen ?

Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Tijdens een proefrit in de 1.6 had ik hetzelfde. In de Columbus heb ik toen settings aangepast t.b.v. de Adaptive Cruise Control. Die kan je instellen op een aantal standen waardoor hij langzamer danwel sneller de snelheid weer oppakt als het gat in ruimte toeneemt.

Bovenaan Onderaan