Mijn vrouw wilde standje 3 juist graag wat omhoog hebben.....
Dank voor je reactie. Maar als ik mijn oprit afrij dan is de kilometerstand al niet meer zichtbaar en maak ik nog geen gebruik van ACC. Dus ook bij geen ACC gebruik zie ik de kilometerstand niet staan. Wat ik wel zie staan is de ACC in Grey --- (Dus niet actief).Als je de ACC uitschakelt, wordt je totale kilometerstand getoond. Maar als je de ACC veel gebruikt, is dat idd weer minder handig.
Oke,... dank dan zal ik daar eens mee testen.(A)CC met schakelaar volledig uitzetten zou uitkomst moeten bieden....
Gisteren even getest. Klopt inderdaad! Als je de ACC hendel helemaal naar achteren drukt dan deactiveer je de ACC en lane assist, en dan zie ik mijn kilometerstand. Persoonlijk gezien vind ik dit een belachelijke oplossing van Skoda. Dat je eerst je ACC moet uitzetten om je KM stand te zien. In ieder geval dank voor de uitleg. Wellicht kan hier iets in VCDS aangepast worden. Ik zou dan graag de minikompas weg willen hebben die boven de ACC wordt weergegeven. Volgens mij is er niemand in dit forum die daar echt belang bij heeft.(A)CC met schakelaar volledig uitzetten zou uitkomst moeten bieden....
Om ruzie met vrouwen te voorkomen heeft men de navigatiesystemen uitgevonden.Dáár heeft mijn vrouw tenminste iets aan: dan kan ze zien hoe ze de kaart moet vasthouden...
Wij hebben daar nooit ruzie over.Om ruzie met vrouwen te voorkomen
Wij hebben daar nooit ruzie over.
In het pré-gpstijdperk had ik de route in mijn hoofd, tegenwoordig laat ik me ondersteunen door de ttom - maar zij vond en vindt het nog steeds leuk om op de kaart bij te houden waar we ongeveer zijn.
Controleren of het landschap (rivieren, bergen en andere karakteristieke elementen) wel klopt...