VCDS mogelijkheden

MrEdge_

Forumguru
Is het mogelijk om lane assist langer dan 10 seconden zelfstandig te laten sturen? Het bericht dat ik het stuur moet overnemen komt echt veel te vaak voorbij :nono:

Sluiskamp

Nieuw lid
Ik heb ergens gelezen dat je je elektrische stoel automatisch iets naar achteren kan laten schuiven bij
het uitstappen.
Kan je dit zo instellen en hoe? of moet je dit laten progammeren.

paultie

Forumguru
Vandaag met @Antera lane assist aangezet op mijn S3 met alleen de verkeersborden herkenning af fabriek.
:jaja::jaja::jaja:
:D:D:D

Mark gaat het druk krijgen.
Nu alleen nog smart light assist.....

Antera

Donateur
Was een succes hartelijk dank voor je tijd. Mochten er meer mensen geinterreeerd zijn die standaard al wel SLA of Verkeerbordherkenning hebben om nu ook lane assist te krijgen dan moet je maar even contact met me opnemen hiervoor.

MarsMars

Senior Member
Vandaag met @Antera lane assist aangezet op mijn S3 met alleen de verkeersborden herkenning af fabriek.
:jaja::jaja::jaja:
:D:D:D

Mark gaat het druk krijgen.
Nu alleen nog smart light assist.....
Wowie, dus wat eerst niet lukte, is nu wel gelukt?
Alleen de SLA snap ik niet...

Was een succes hartelijk dank voor je tijd. Mochten er meer mensen geinterreeerd zijn die standaard al wel SLA of Verkeerbordherkenning hebben om nu ook lane assist te krijgen dan moet je maar even contact met me opnemen hiervoor.
Ik moet nog ff kijken wat ik verder nog wil, maar het wordt wel erg aantrekkelijk zo om eens langs te komen :jaja:.

Antera

Donateur
Idd nu wel geluk en getest werkt zoals het fabrieksaf ook is

SLA = smart light assist oftewel grootlichtassistent. De Superb heeft een andere module waarvan de coderingen nog niet helemaal duidelijk zijn. daarom nu een model nodig met deze optie zodat ik dit kan vergelijk met een die het niet heeft om zo dit ook te activeren.

MarsMars

Senior Member
Idd nu wel geluk en getest werkt zoals het fabrieksaf ook is
Fijn!
SLA = smart light assist oftewel grootlichtassistent. De Superb heeft een andere module waarvan de coderingen nog niet helemaal duidelijk zijn. daarom nu een model nodig met deze optie zodat ik dit kan vergelijk met een die het niet heeft om zo dit ook te activeren.
Aha, dus dit zou ook een software setting zijn mits je Xenon hebt (heb ik) ?
Zou zeker heeeel leuk zijn om 'aan' te kunnen zetten dan!

RefleCs

Forumguru
Ik stel mij beschikbaar @Antera. Ik ben nog even het lijstje aan her afstrepen voor de verdere wensen.

Ik heb smart light assist en lane assist en geen verkeersborden herkenning. Die mag nog wel aan trouwens.

Level42

Forumguru
OK domme vraag: zijn er nou werkelijk S3s waar ze die hele camera ingebouwd hebben puur alleen voor verkeersboedherkenning ?

Bovenaan Onderaan