OK domme vraag: zijn er nou werkelijk S3s waar ze die hele camera ingebouwd hebben puur alleen voor verkeersboedherkenning ?
SLA = smart light assist oftewel grootlichtassistent.
Als je geen lane assis hebt of verkeersbord herkenning of sla, niet. Ik heb ook xenon maar geen van bovenstaande opties, en er zit geen camera, alleen licht en regensensor (helaas)is dit altijd bij xenon?? M.a.w. zou ik dan ook een camera hebben??
Ik heb wel een licht sensor.... auto on/off
groet Stefan
Ja, en dat kost dan €70!OK domme vraag: zijn er nou werkelijk S3s waar ze die hele camera ingebouwd hebben puur alleen voor verkeersboedherkenning ?
Mag ik vragen waarom je het dashboard niet verlicht wil hebben overdag ? Ik zou juist met willen maar i.d.d. Kenteken uit.Ik ben een lijstje aan het samenstellen voor te maken aanpassingen op mijn Superb. Hebben jullie nog leuke aanvullingen?
- Achterlichten aan bij DRL zonder dashboard en kentekenverlichting
- DRL aan en uit kunnen zetten vanuit de Columbus
- Gevoeligheid van het gaspedaal aanpassen
- DRL uit bij stand 0
- AM band uitschakelen
Jij hebt SLA op je auto zo te zien? En LA! Of ben je die laatste vergeten te laten 'aan'zetten?Ik ben een lijstje aan het samenstellen voor te maken aanpassingen op mijn Superb. Hebben jullie nog leuke aanvullingen?
Dit heb ik tot nu toe:
- Aanpassen LED interieur verlichting
- Wimpers altijd aan
- Achterlichten aan bij DRL zonder dashboard en kentekenverlichting
- Piep bij openen achterklep uitschakelen
- Smart Light Assist standaard inschakelen bij start of laatst gekozen instelling opslaan in geheugen
- Comfortknipper naar 4
- CH en LH naar maximaal 60 seconden
- Snelheid van de blower weergeven in AUTO mode
- Stoelverwarming geheugen aanzetten
- DRL aan en uit kunnen zetten vanuit de Columbus
- Verkeersbordenherkenning inschakelen
- Gevoeligheid van het gaspedaal aanpassen
- Refuel hoeveelheid weergeven in MFD
- DRL uit bij stand 0
- AM band uitschakelen