VCDS mogelijkheden

EdK

Forumguru
Om ruzie met vrouwen te voorkomen heeft men de navigatiesystemen uitgevonden. :thumbsup:
mmmmm, je hebt weer massel...
Die van mij gaat nog tegen de navi in..... en dan is ze niet eens blond, want dan kun je er nog begrip voor tonen....
Nee een houten schot tussen rijders en passagiers stoel zou een mooie optie zijn ....
En daar heb ik zomaar €1000,00 voor over dan...

Klopt ze leest gelukkig niet mee

Giant

Forumguru
@GTPaul Volgens mij klopt dit niet. In het menu 'car' kan je 3 kilometerstanden uitlezen, rit, langdurig en na tanken of zo, maar niet de totaal kilometerstand. Die kan je inderdaad alleen maar uitlezen bij het geheel naar achteren duwen van de cruise control hendel.

Schep

Forumguru
maar zij vond en vindt het nog steeds leuk om op de kaart bij te houden waar we ongeveer zijn.
Ik heb de afgelopen zomervakanties mijn vrouw een tablet gegeven
Die van mij gaat nog tegen de navi in.....
Jullie vrouwen mogen uberhaupt niet rijden? ;):deuk:
Ik kom niet weg met een tablet voor mevrouw. Tijdens onze vakanties is het haast een gevecht om wie er mag sturen. En als er dan file staat op het moment dat we mogen rijden beginnen de onderhandelingen voor verlenging alweer. Dan wordt ook opeens pijnlijk duidelijk dat we allebei een baan hebben waarbij we klanten moeten overtuigen ... :D

Ik kreeg pas geleden toch een vuile blik toen ik vertelde dat de huurauto alleen op mijn rijbewijs stond en zij niet mocht rijden. Ik hoefde nog net niet om te keren om het te laten aanpassen.

coreza01

Forumguru
Jullie vrouwen mogen uberhaupt niet rijden? ;):deuk:
Ik kom niet weg met een tablet voor mevrouw. Tijdens onze vakanties is het haast een gevecht om wie er mag sturen. En als er dan file staat op het moment dat we mogen rijden beginnen de onderhandelingen voor verlenging alweer. Dan wordt ook opeens pijnlijk duidelijk dat we allebei een baan hebben waarbij we klanten moeten overtuigen ... :D

Ik kreeg pas geleden toch een vuile blik toen ik vertelde dat de huurauto alleen op mijn rijbewijs stond en zij niet mocht rijden. Ik hoefde nog net niet om te keren om het te laten aanpassen.
Heel herkenbaar :)

StefanN

Forumguru
Bij onze huidige auto heb ik zelf hooguit 100 van de 58000 km zelf gereden.
Bij onze nieuwe skoda gaan we dat anders doen, zei ik... ik wil nu ook in een echte auto rijden.
Dat zullen we wel zien..... was het antwoord

EdK

Forumguru
Tijdens onze vakanties is het haast een gevecht om wie er mag sturen. En als er dan file staat op het moment dat we mogen rijden beginnen de onderhandelingen voor verlenging alweer.
Goh wat een massel heb je toch, ik zou zeggen rij maar de gehele rit !
Dan kan ik lekker op de achterbank me ogen sluiten...

Tassin

Forumguru
@HaycoOnline Zoals @Giant reeds meldde, klopt dit niet. Zolang je weinig kilometers hebt zal dit uiteraard wel overeenkomen, maar na verloop van tijd niet meer.

Volgens mij klopt dit niet. In het menu 'car' kan je 3 kilometerstanden uitlezen, rit, langdurig en na tanken of zo, maar niet de totaal kilometerstand. Die kan je inderdaad alleen maar uitlezen bij het geheel naar achteren duwen van de cruise control hendel.

Level42

Forumguru
Nou, als het goed is bestaat mijn S3 nu ook....hij zou in ieder geval deze week in elkaar geschroefd moeten zijn.

Dusssssss....ben ik benieuwd naar wat er allemaal te sleutelen valt aan de instellingen. Nu is dit een erg leuke thread met heel veel off-topic dingen maar......is er ergens een link naar het complete overzicht van instellingen ? En dan ook nog een beetje begrijpbaar voor de "leek" (dus niet die vaktermen/afkortingen waar jullie mee smijten ;)

Dan kan ik mijn menuutje gaan samenstellen :)

(Waarom is dat trouwens niet gewoon een mogelijkheid die standaard aangeboden wordt, het is 2016....moet kunnen.)

Rene C

Forumguru
@FrancisZ06 Dit staat in mijn instructieboekje van infotainment

• Beeldscherm uit (in 10 s) - In-/uitschakelen van het beeldscherm in de zogenaamde energiespaarmodus1

• Helderheidstappen: - Instelling van de helderheid van het beeldscherm
    • Helderst - Helderste stand

• Helderder - Helderder stand

• Middel - Middelste stand

• Donkerder - Donkerder stand

• Donkerst - Donkerste stand
  • Bevestigingstoon - In- / uitschakelen van de bevestigingstoon bij het drukken op een functietoets

• Tijd weergeven in stand-bymodus - Tijd- en datumweergave op het beeldscherm bij ingeschakeld contact en uitgeschakeld apparaat

1Het beeldscherm wordt zwart, indien binnen 10 seconden het beeldscherm niet wordt geactiveerd door dit te naderen met de hand, aan te raken of door bediening van menuknop 2 Afbeelding 1. Het beeldscherm wordt bij het naderen met de hand, bij aanraking of bij bediening van menuknop 2 weer ingeschakeld.

Klopt alleen wordt deze instelling (bij mij tenminste) niet onthouden zodra het contact uit gaat.

Skoda-MAN

Forumguru
Klopt alleen wordt deze instelling (bij mij tenminste) niet onthouden zodra het contact uit gaat
Sorry, dat wist ik ook niet. Ik gebruik het zelf niet, systeem staat of uit maar meestal op navigatie ook al heb ik geen route ingevoerd.
Het is wel vreemd dat je het hokje aangevinkt hebt en dat telkens opnieuw zou moeten doen, misschien de dealer eens vragen of dat wel de bedoeling is.

Antera

Donateur
Dit is mogelijk bij het 2013/2014 model en het 2016 model. Het 2015 model heeft een ander type regensensor zitten die helaas niet meer het regensluiten kan aansturen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan