Gisteren een bezoekje gebracht aan
@Antera
Was gezellig en we hebben samen mijn lijstje doorgelopen
Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen!
Die gasrespons merk je inderdaad goed moet ik zeggen (1.6tdi), de auto voelt echt wel wat feller aan! Een echte aanrader!!!!
Ook het comfort openen en sluiten van het dak staat weer aan (wat dankzij de terugroep actie uit stond).
ECHTER.... is er 1 ding toch nog anders dan voor de terugroep actie, dus misschien dat iemand mij (en antera) er even bij kan helpen dit uit te vogelen.
Volgens mij deed mijn dak VOOR de terugroep actie het volgende (buiten het kunnen sluiten en openen via de sleutel):
- ik zet de auto stil
- bedien het dak (dicht gaan)
- haal de sleutel uit het contact
- doe de deur open
- stap uit
- gooi de deur dicht
- auto op slot
Tijdens AL die acties ging het dak eerder gewoon dicht, en bleef dicht gaan tot het compleet gesloten was (zonder extra actie van mij uit). Nu stopt het dak op het moment dat ik de deur dicht gooi.... erg raar hahahah
Er is wel verschil, want na de terugroepactie stopt het dak al bij het openen van het portier (als de sleutel al uit het contact was), dus er is wel enige vooruitgang
Kan iemand van hier met een pano dak bevestigen wat ik hierboven schrijf? En is er iemand met een pano dak die nog langs Antera gaat? Dat hij even kan kijken of er iets is wat hiermee te maken kan hebben?
Een gedachte die mij binnen schoot:
Kan het te maken hebben met de optie die nu aan gezet is, die toe laat dat de ramen van de auto nog een tijdje bediend kunnen worden op het moment dat de sleutel uit contact is, en de deuren geopend zijn? (normaal was dit tot EN sleutel uit contact was EN deur open, dan waren de ramen niet meer te bedienen).
@Antera, bedankt!!! En hopelijk komen we er nog achter of ik het me juist herinner van het dak, en hoe we dat weer terug aan kunnen zetten!!! (als de dealer het uit krijgt, zou het ook weer aan moeten kunnen, maar dealer wil hier niet aan mee werken).