EdK
Forumguru
Zijn geen kabels voor alleen maar kaarten oftewel de creditcard !!Hmmm, waar kan ik zo'n kabel bestellen om opties bij de vrouw aan en uit te zetten?
Zijn geen kabels voor alleen maar kaarten oftewel de creditcard !!Hmmm, waar kan ik zo'n kabel bestellen om opties bij de vrouw aan en uit te zetten?
Ja werkt ookal die comfortfuncties die geprogrammeerd kunnen worden met VCDS, kan dat ook met de "micro"-versie? want volgens de specs is het verschil met de volwaardige hex+can enkel dat oudere wagens ook ondersteund zijn. maar met m'n octavia III maakt dat niet zoveel uit en 't is toch wat goedkoper!
Het zijn externe ontwikkelaars behalve VAS is eigen VAG product. In hoeverre eea onder licentie vanuit VAG voor die ontwikkelaars gaat geen ideeWaarom zijn er eigenlijk verschillende leveranciers, met verschillende mate van compatibiliteit? Is een van deze producten van VAG zelf, of zijn het allemaal externe ontwikkelaars?
Je zou denken dat VAG dit soort dingen wellicht niet zou willen hebben en dicht zou bouwen, of doen deze partijen dat onder licentie?
Is VCP de IOS versie van VCDS? Want dan gaat het wel lukken Corné!
Als jij gelijk hebt, dan heb ik de juiste keuze gemaaktVCP is the future of OBD. VCDS zal wel blijven bestaan maar zal uiteindelijk kinderspel worden.