B.Stuurder
Forumguru
Nee, nu we weten dat dat kan natuurlijk niet. Wel op mijn verlanglijstje dus. Wordt al aardig lang...Voor iets wat gewoon softwarematig aan te zetten is zou ik niet met m'n bedrading gaan klooien...
Nee, nu we weten dat dat kan natuurlijk niet. Wel op mijn verlanglijstje dus. Wordt al aardig lang...Voor iets wat gewoon softwarematig aan te zetten is zou ik niet met m'n bedrading gaan klooien...
Wat maf dat ze dat er weer uitgehaald hebben dan ! Maar ja, dat hebben ze ook met de tear-wipe van de ruitenwissers gedaan, dat zat wel op mijn eerste (of was het mijn tweede ?) O2, de laatste had het zeker niet.Op de O2 staat het inderdaad wel standaard aan
Knipperende remlichten staat bij de 02 standaard aan, met VCDS is in te stellen dat daarnaast ook de gevarenlichten aangaan.
Ander vraagje: wat wordt gezien als een noodstop, als de ABS ingrijpt?
Als je het hebt over de O3: helaas niet. Heb er vele tientallen aan de stekker gehad.Volgens mij staat het inschakelen van de alarmlichten standaard aan.
Bedoel je zoals met deze is gebeurd? Stond stil, Merc camionette met een gat,+/- 10cm hoog en 20cm brede, ijsvrije voorruit had mij blijkbaar niet zien stilstaan. Zonder remmen, los achterop, tegen 70 à 80 Km/h. 8 maanden oud, klaar voor 1ste smering (heeft/had er 14.730 opzitten)Dit zou idd een korting geven op de premie. Wss onder het moto beter voorkomen dan genezen, want als er iemand achter op je klapt is toch werk voor beide verzekeringmaatschappijen
Gewoon leuk taalgebruik van de Belgenvrachtwagen
Gewoon Frans dus...Gewoon leuk taalgebruik van de Belgen
Had haar zien aankomen, wilde nog ontsnappen via het fietspad, maar was te laat. Of zij te snel. Heb auto vóór mij, ook even een tik uitgedeeld. Gedeelde smart, halve smart?Zonder vervelend te willen doen, dat ziet er nog behoorlijk vormvast uit, als daar een vrachtwagen met 80 in is gereden. Wel eeuwig zonde natuurlijk en ik hoop geen nekklachten o.i.d. @JBee
Dan zit er ook behoorlijke schade aan de bodemplaat, vooral in het gedeelte vóór de trekhaak...trekhaak heeft nieuwe unieke vorm gekregen
Je brengt via de trekhaak energie in de constructie op een plek, waar dat door de constructeur niet voorzien is. Dus de bedachte kreukelzones functioneren niet zoals voorzien.@Corné de Kluijver ik heb enige ervaring overgehouden uit de tijd dat ik o.a. de schade-afhandeling deed voor een redelijk groot tanktransportbedrijf. Auto's waar je op het eerste gezicht nauwelijks iets aan de buitenkant zag, bleken toch total loss na een stevige tik op de trekhaak, simpelweg omdat niet de kofferbak maar de bodemplaat rond achteras/acherbank "opgerimpeld" bleek te zijn. Bovendien kan dat dan ook nog andere delen meetrekken, tot en met het dak aan toe zelfs.
Zo'n trekhaak is een prettige bescherming tegen parkeerschades e.d. (ik heb er ook altijd veel plezier van gehad toen ik in de drukke tijd 2x daags met de pont Maassluis/Rozenburg mee ging), maar werkt zeer nadelig bij een echte aanrijding van achteren.