Verbeterde gasrespons in mijn Octavia 1.6TDI

EdK

Forumguru
Weer een die het niet snapt en leest....... Pfff ik ga eten ik wordt hier zo moe en hongerig van

Canon-Eye

Forumguru
Hoezo - gaat inmiddels toch om verbeterde respons van het rempedaal?

Dat zit trouwens dan weer wél in mijn Fabia: een remkrachtversterker. Als ik ook maar iets te enthousiast op de rem trap, denkt het systeem dat het me moet helpen bij een noodstop.
Ik weet intussen hoe mijn lederen stuur smaakt... :tongue: (bij wijze van spreken dan, hè)

henriz

Forumguru
Die arme jantanis (TS) durft niet meer te reageren hier.

Wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dit:
jantanis heeft gereageerd in een topic over tunig van een O3 1.6TDI middels een externe box.
Ik heb zaterdag een afspraak bij JD :)
Ik ben geweest en vooralsnog erg tevreden (110 km testrit naar huis).
Merk vooral meer vermogen wanneer je boven de 100 gaat optrekken, nu kan ie dat ineens wel :)
Dus eerst heeft hij z'n motor getuned en daarna nog een pedalbox gemonteerd?? :sterretjes:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Die arme jantanis (TS) durft niet meer te reageren hier.

Wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dit:
jantanis heeft gereageerd in een topic over tunig van een O3 1.6TDI middels een externe box.

Dus eerst heeft hij z'n motor getuned en daarna nog een pedalbox gemonteerd?? :sterretjes:
Scherp opgemerkt :D

VEEJAY

Forumguru
Inmiddels hebben de medewerkers van de stichting "STIK MAAR" (opgericht door enig aandeelhouder van de firma Riptjoening(c)) zich over de Topicstarter ontfermd.

STIK MAAR (Skoda Treiteren Is Kift. Medeleven, Aandacht is een Recht) is een in 2014 statutair opgerichte stichting die hulp, advies en informatie biedt bij psychische hulpverlening veroorzaakt door fora en sociale media. STIK MAAR biedt haar diensten aan via de telefoon, via e-mail en chatcontacten en via verschillende PM's. De hulp is toegespitst op de individuele en unieke situatie van degene die contact opneemt met STIK MAAR.

Als een cliënt meer hulp nodig heeft, biedt STIK MAAR begeleiding in het formuleren van de hulpvraag en onderzoeken waar hulp verkrijgbaar is.

Contact? Stuur PM naar Veejay of anders STIK MAAR direct.

Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Haha....geweldig topic dit.......lachwekkende tuning natuurlijk

Veejay; hoe kom je erop joh, je zult het nog druk krijgen denk ik ;)

ertromp

Forumguru
Inmiddels hebben de medewerkers van de stichting "STIK MAAR" (opgericht door enig aandeelhouder van de firma Riptjoening(c)) zich over de Topicstarter ontfermd.

STIK MAAR (Skoda Treiteren Is Kift. Medeleven, Aandacht is een Recht) is een in 2014 statutair opgerichte stichting die hulp, advies en informatie biedt bij psychische hulpverlening veroorzaakt door fora en sociale media. STIK MAAR biedt haar diensten aan via de telefoon, via e-mail en chatcontacten en via verschillende PM's. De hulp is toegespitst op de individuele en unieke situatie van degene die contact opneemt met STIK MAAR.

Als een cliënt meer hulp nodig heeft, biedt STIK MAAR begeleiding in het formuleren van de hulpvraag en onderzoeken waar hulp verkrijgbaar is.

Contact? Stuur PM naar Veejay of anders STIK MAAR direct.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Gat in de markt weer! Je moet het allemaal maar regelen! Er is hier op het forum zeker behoefte aan lees al die tunings topics maar.

Ik weet niet hoe het personeelsbestand er van "STIK MAAR" uitziet maar als dit een voorproefje is:

LA83050 - Head Nurse.jpg

Dan kan het wel eens heel stil worden hier op het forum

Bovenaan Onderaan